Dat is een vraag die je nu nog niet kunt beantwoorden. Als ze het concept achter de game een uur of tien interessant kunnen houden lijkt het me erg tof worden, ben echter bang dat je al snel repetitief bezig bent. Is overigens nergens op gebaseerd, daarvoor staat de game vooralsnog niet genoeg in de spotlights.
Ik ga er denk ik toch voor. Aankomende dinsdag komt de game uit. Ik haal 'm wel op een schijfje, mocht het niks zijn dan kan ik altijd nog verkopen. Ik denk dat we pas Dinsdag de reviews kunnen lezen, dan komt de game uit.
Hmm ik wacht mooi even wat reviews af Game sprak mij aan, maar had geen flauw idee dat het zo snel uitkwam. Soms heb je dat games dan alsnog verrassend tof zijn, maar ook vaak genoeg dat het niet voor niets zo stil is rondom een game
Nice, YGZ heeft mijn L.E. verzonden, zal morgen wel binnen komen. Ben alleen nu bezig met Wolfenstein
Wauw. Deze game komt morgen al uit Had paar weken geleden een trailer gezien en dacht dat deze pas 2015 kwam. Zat net ff te kijken maar zie ook nog geen reviews staan ofzo. Als ik het goed had was het toch een detective game met horror elementen. Hoop dat het net zoiets is als condemned. Morgen ff een paar reviewtjes kijken
Oei... . Klonk toen met de reveal erg tof maar valt dus flink tegen. http://www.computerandvideogames.com/465556/murdered-soul-suspect-game-review/
Op veel plekken wordt de game inderdaad heel matig ontvangen. Was te verwachten met die late reviews.
Ik hoop dat deze game over een maandje al een pricedrop heeft van een euro of 20, anders gaat het echt niks worden... Geen marketing én slechte cijfers! Zeg maar dag tegen je sales.