Even een vraag over de toekomstige Forza 5 Cups/kampioenschappen, Moeten de organisatoren van de cups/kampioenschappen de auto's kiezen die NIET in de DLC zitten of is er een kans dat eventueel wel voor DLC auto's gekozen kan worden? Zo niet dan hou ik mijn euri's lekker in mijn zak.
Nee. Hij is rond 12 uur vandaag verzonden. Had hem zaterdag besteld maar ze leveren alleen doordeweeks helaas. Heb jij hem al dan?
Nadat de Ferrari 458 Italia & SEAT Cupra R Challenge en de Porsche cup (FM4) is afgelopen, zal er een nieuw topic verschijnen. Daarin zal het algemeen klassement te vinden zijn. Moet nog even kijken van hoe en wat ik alles gaat posten. Best wel wat gegevens die in excel staan
Hehe ja zal wel idd. Neem je ook de Forza 5 cups mee? Forza Horizon 2 is trouwens aangekondigd, speelt af in Zuid Europa en bevat regen! (Loyall? )
Oeh, tussen 16:30 en 18:30 zou de postnl meneer met mijn stuurtje hier moeten staan. Dan kan ik misschien de Clio Trophy race van vanavond zelfs al met stuur afleggen.
Succes, ik hoor wel van jouw overwinning vanavond :b: Dat moet een zacht gekookt eitje worden. Niet vergeten vooraf de pedalen helemaal in te drukken. En volgens mij moet je vooraf even de firmware via de computer updaten via de thrustmaster website(daar staan de files en tools)
Gisteren de Grand Prix van Monaco gereden (F1 201. Uitvallers ging opeens bizar hard. Ronde 55 van 78 waren het er nog maar 3. Stond een Marussia in de bandenstapel uitkomen tunnel, die alleen maar kapotte voorvleugel had maar niet achteruit kon. Er hing daar vanaf ronde 42 al geel in dat gedeelte. In ronde 58 gingen het aantal uitvallers bizar hard. Van 3 naar 15....haha Zelfs de Safety Car stond zelfs daar even stil haha
Ben wel benieuwd naar je ervaring Flavour! Wil misschien met de Xbox One ook eens gaan kijken voor een stuurtje. Kunnen we een reviewtje verwachten !?
Ja ik ga voor de frontpage wel een reviewtje doen, maar pas na een week of 2 zodat er wat ervaring is. Maar zal vanavond in de lobby ook wel wat meningen delen. Net weer wat andere filmpjes gezien en iedereen zegt dat de force feedback echt sterker is dan de fanatec!