Weet iemand hoe dat nu zit als je een melding krijgt dat je geplaagd wordt door een invasie en niet je telefoon gehackt wordt en iemand je aan het volgen is zonder dat je er iets van merkt? Want dat zijn 2 verschillende dingen toch?
Jezus, hadden die kampen die je kunt en moet hacken nog makkelijker gekund? Vrij makkelijk allemaal, maar die eerste en die derde die ik deed sloegen echt nergens op. Een hoop al ''veroverd.''
Heb de game gespeeld vandaag bij mijn broer en ik vond het absoluut vermakelijk. Het rijden in third person is kut, maar in de cockpit view behoorlijk cool en zeker tijdens die chases. Het schieten werkt goed en het hacken is absoluut leuk gedaan. Ik las wel klachten hier dat het hacken na een tijdje nogal 'same old' begint te worden, maar daar heb ik de game gewoonweg te kort en te weinig voor gespeeld. Verder lekker soepel en grafisch gewoon goed te doen. Op geen enkel moment zag ik de soms uitermate droevige graphics uit die gifs en streams terug.
Voor mij is het de kunst om die centra in te komen zonder 1 stap binnen het rode gedeelte te zetten ...... dus alleen via camera's. Dat duurt meestal even voor ik de juiste tactiek heb.
Ze waren in Far Cry 3 op het laatste erg makkelijk. Komt ook door de a.i. die in de kampen van deze game gewoon op zijn best is imo. Het blijft nog steeds, ondanks een aantal games, wel een leuke bezigheid die kampen.
Hoe switch je van camera? Heb wel eens screens ervan gezien maar ik kan de button niet vinden. Zit trouwens op x1
@McSparkle @BigKabuto, oke dankje ga het morge effe proberen, Zo kwam ik er perongeluk ook achter na 35 uur dat rechtse triger sprintten was, vond het altijd al langzaam lopen
Simpel op te lossen toch? Dat je kan kiezen tussen wapens of hacken en zo kunt omschakelen tussen die twee. Het hacken wordt snel eentonig gewoon. Het stelt weinig voor zeker voor deze game. Hij is tof, maar toch net niet zo leuk als saints row I/II en GTA IV/V. Ook al kun je het niet vergelijken vind ik. Het is een leuke game. Maar geen game dat je uren speelt als GTA en/of saints row I/II (derde deel is gewoon helemaal mij ding niet meer)
Ik heb er behoorlijk wat uurtjes inzitten, inmiddels meer dan GTA V. Overigens vraag ik me af wat je dan met Hacken wilt, kun je een voorbeeld geven hoe het beter zou kunnen werken? Ik ben daar namelijk erg benieuwd naar.