Oei, die is wel wat beter. haha! Spoiler ben nog steeds helemaal gaar. Wat die George R. R. Martin allemaal doet met je
Spoiler Volgens mij ging dat verhaal van Tyrion over die beetles gewoon over R.R Martin. Hij dood ze "because he can" Zit verder niks achter.
Daarom geef ik dit topic maar op, zodra je iets speculeerd wordt je al uitgemaakt voor boeken lezer of spoilert. Zo heeft een topic weinig nut behalve je eigen "review" neer te meppen die alleen bestaat uit 3x een pluspunt en 3x een minpunt van de aflevering
Goeie aflevering. Snap alleen niet waarom er zoveel tijd aan missandei en grey worm besteed moet worden, er zijn imho belangrijkere verhaallijnen Maar verder was the mountain and the viper wel het wachten waard
Ik ken nog een 'verhaallijn' waar wel minder tijd aan mag worden besteed... Spoiler Arya en The Hound Zal vast ergens toe leiden maar vind het nu maar aanvoelen als wat opvulling.
Wat loopt iedereen nou te zagen... Spoiler ...als Tyrion maar niet dood gaat. Verder een e-pic aflevering!
Nou die naam werd inderdaad wel met enorm veel stelligheid gesteld. Alsof hij constant zo genoemd wordt in de serie. Inmiddels weet je het niet meer bij deze serie of iemand iets spoilert of dat diegene het gewoon in de aflevering zelf is opgevallen
Missandei en Grey worm zijn tergend. Grey worm had nooit problemen met common tongue in de eerdere afleveringen. Blijkbaar hadden de schrijvers extra plotlines voor Daenerys nodig, aangezien ze al een heel seizoen geen flikker aan het uitvoeren is.
Het zou niet erg zijn als t seizoen al niet weer bijna voorbij was. Er zijn zoveel leukere verhaallijnen om die toch wel erg beperkte tijd aan te besteden
Spoiler wouwzie.... wat een mehh aflevering.. Alleen het einde was boeiend, wat ik ook eigenlijk wel zag aankomen. Vind het ook maar weer een ok seizoen...