ME ook niet. EA loves money, niet logisch als ze flinke sales mislopen door niet op het best verkopende platform uit te komen.
Waarschijnlijk wel ja, maar dat is een beetje hun eigen schuld doordat ze de ontwikkelaar niet verder wilden sponsoren.
Titanfall Die game was zo hyped, maar ondertussen verkoopt Mario Kart 8 op een "dode console" meer units in een weekend dan die game in een hele maand. Dan heb je dus zwaar gefaald.
Titanfall was ook maar een matige game eigenlijk. Leuk voor een paar uur maar toen had ik het ook wel weer gezien.
Ja ach heb me er 2 weken mee vermaakt daarna was ik er klaar mee Overigens erg apart dat er nog zo weinig is uitgelekt van de Sony persco, behalve dat er zeer waarschijnlijk beelden komen van Uncharted.
Mass Effect zogenaamd exclusive op Xbone is al ontkracht door een bekende insider (Shinobi602) dus geen zorgen . Het zou een game vergelijkbaar met de 'importance' van een Splinter Cell zijn.
Eigenlijk wel zonde hoor, Splinter Cell was de reden toen der tijd dat ik de Xbox 1 haalde, echt top was dat toen (en ok ook voor Halo)
Sinds die hype bekijk ik altijd even de hoogtepunten, wat een details en de hype is uiteraard terecht!