tja dat stukje muur ziet er wel heel goed uit zeg! je kunt het ook allemaal zo goed vergelijken!! wat een malloot degene die dit heeft gemaakt zeg.
Wel strak die muur op de PC hoor. Imo is dit gewoon 1 plaatje van een platvorm en daarna in 5en gedeeld...
Ze hebben ook een keer 360 vs PS3 gedaan (paar jaar terug van andere game) en toen bleek het gewoon 2 keer de PS3 te zijn.
Forza Horizon 2 deze herfst dus naar de XOne en X360. Hoop dus niet dat de X360 versie de XOne versie tegenhoud. Verplaatst je focus naar de Xone, op deze manier blijven we nu gewoon hangen door al die cross-gen games.
Wat ik juist goed vind om te zien dat MS deze generatie niet gelijk de 360 dropt en ook dat developers dat niet doen, dat zal voorlopig ook niet veranderen denk ik. Want de 360 was dan ook wel een extreem succes voor MS vooral bij geleken de eerste Xbox. De Xbox One moet zich nog bewijzen.
Vind dit best een goede keuze. Twee studio's en ook twee totaal andere engines. Dus beide zullen elkaar niet echt in de weg zitten. En je hebt sales voor beide consoles.
Ja dat is absoluut goed nieuws. Zijn er eigenlijk al andere games geweest met een soortgelijke aanpak?
Hoe bedoel je? Ik heb beide versies gezien en krijg nou niet het idee dat er dingen uit de XBOX-One versie zijn gehaald namelijk. De PS4 oogt wat frisser en wat beter. Voor de rest zijn ze, zover ik kan zien, echt identiek. Heb tot nu toe geen ENKELE game gezien die zoveel beter oogt op de PS4 of op de One. Maak je niet druk Ubisoft is momenteel meer met Sony bezig dan met Microsoft. Zal me niks verbazen dat we in de toekomst games gaan zien die er beter uitzien op de andere console vanwege bepaalde afspraken met Microsoft/Sony ... of klinkt dit nu heel vaag? Hopelijk. Toch blijft het jammer dat er zoveel games nog uitkomen op de oude-generatie. Zodra de focus naar de nieuwe generatie gaat zullen de games, hopelijk, beter gaan worden.
Er waren wat effecten die miste op de One versie en de PS4 versie loopt smoother. Ach Watch Dogs is ook geen game waarbij een groot verschil zichtbaar kan zijn.
Je hebt dan ook natuurlijk 2x kosten voor het ontwerpen van een game. Snap daarom heel goed dat ze meestal niet deze weg kiezen. Imo een goede keuze om het op deze manier te doen. Vaak zie je toch ports in een bepaalde manier of zie je juist dat de game voor de krachtigere console iets wat beperkt is. Nu kun je voor beide in principe het maximale er uit halen.
Dat begrijp ik idd heel goed en logisch dat we het ook niet vaak zien. MS kan het misschien gewoon meer veroorloven qua geld. Ik denk wel dat de 360 versie qua content minder gaat zijn. Die versie gebruikt nog de oude FH 1 engine en ik zie daar niet opeens volledig weer systeem inzitten bijvoorbeeld.
Forza 5 engine is ook gewoon een upgrade van de Horizon/Forza 4 engine. Is gewoon interne tech dus er zitten veel onderdelen in de engine die overeenkomen.
Lol... want de langverwachte FM5 had een weer systeem? Dus om nou te doen of de 360 niks meer aan kan is ook onzin, er is momenteel volgens mij niks op de next-gen wat bijvoorbeeld maar een beetje in de buurt komt van GTA qua dynamiek (met al zijn weer types!).
Dat bedoel ik toch ook niet. De 360 versie zal niet extreem veel verschillen denk ik ten opzichte van het eerste deel. Engine of niet de max van de 360 hadden ze vorige keer wel gehaald. Next gen versie en engine heeft natuurlijk meer ruimte om te verbeteren. Zoals een weer systeem.