[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ach het is een keer wat anders.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    CoD: Advanced Warfare ontworpen voor sequel

Call of Duty komt dit najaar met zijn nieuwste telg, Advanced Warfare. Gelukkig voor de fans staat al vast dat er nog een vervolg komt. De wereld en het plot zijn namelijk ontworpen met een vervolg in gedachten.

Call of Duty: Advanced Warfare speelt zich af in 2054, 29 jaar na Black Ops 2. Deze tijdsprong heeft de ontwikkelaar een aantal kopzorgen bezorgd. Voor Sledgehammer was het vooral de vraag hoever ze moesten gaan met de technologische ontwikkelingen. Sledgehammers mede-oprichter Condrey zegt het dan ook mooi: "Ik denk dat Call of Duty werkt omdat het realistisch en herkenbaar is. Dat is altijd een van de sterke punten van de franchise geweest."

Na veel gesprekken met, onder andere, Treyarch heeft Sledgehammer een goede stijl gevonden. "Je gaat geen traditionele robots zien. Hoewel ze er tegen die tijd misschien zijn zullen mensen automatisch aan sci-fi denken. Daar proberen we zoveel mogelijk van uit de buurt te blijven."

Uiteindelijk is Advanced Warfare geschreven met een ding in gedachten: de mogelijkheid tot een sequel. "Je moet goed nadenken zodat je het verhaal of de wereld niet verpest, anders kan er geen vervolg zijn. We zorgen ervoor dat een opvolger gemaakt kan worden." Kortom, we gaan sowieso meer horen over de wereld zoals deze in Advanced Warfare te zien zal zijn.

Call of Duty: Advanced Warfare staat gepland voor 4 november en komt uit voor pc, Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 en Xbox One.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    eSports players visited SHGames’s studio this past week; “blown away” by what they saw

Sledgehammer Games hosted CODeSports player OpTic Nadeshot at their studio this past week to preview Call of Duty: Advanced Warfare MP and some eSports features within the title.

OpTic Nadeshot tweeted out stating that he was “blown away” by what he saw and that SHGames “one my favorite game developers.” EnVyUs’s Rambo also went and stated that he was blown away by what was shown as well.

http://www.charlieintel.com/2014/05...o-this-past-week-blown-away-by-what-they-saw/

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeveel krijgen ze daarvoor omdat te posten?

5. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    haha echt he

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ach ja, zou ik ook doen als ik mijn geld ermee verdiende. ;)

7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Leuk en aardig dat zoiets misschien kan in de toekomst.. Maar wat bereik je ermee voor de gameplay??

Straks krijg je nog een 'aimbot' in COD, want ja dat zit ook op alle wapens in de toekomst. 8)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geweldig dit :+

Deze nieuwe Advanced Warfare doet me denken aan de vele discussies omtrent Black Op's 2. Dat was ook allemaal kut-toekomst, kut-future en kut game in het begin.

Uiteindelijk werd BO2 de best verkochte COD tot nu toe. Vond BO2 ook een leuk spelletje ondanks z'n mankementen en lag-compensatie. Prima om te spelen! Was een leuke afwisseling vergeleken met de voorgaande "moderne" edities.

Ben benieuwd wat Advanced Warfare gaat brengen. Op de E3 volgende week zullen we meer gaan zien. Hopelijk ook de eerste MP trailer. Is toch hetgeen wat ik het meeste speel :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tevens de enige BO2 die ik niet eens gespeeld heb. Dat soort troep raak ik niet eens aan. Niet eens bij anderen. Smaken verschillen gelukkig. Wat ik gezien heb gaf ook totaal geen CoD gevoel. BO1 ook niet. Imo gebruiken ze de titel alleen om te melken want ik geloof niet dat als de game een andere naam gehad zou hebben hij veel verkocht zou worden. Iets wat ik denk dat bij MW serie wel zo zou zijn.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    De MW serie (op 1 na) vond ik juist niet leuk, BO was weer even wat anders en heb er prima mee vermaakt :)

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Smaken verschillen. Maar COD werd groot met de WO2-setting. Daarna werd het modern. In principe een prima verandering.

Heb me prima vermaakt met MW2. MW3 heb ik denk ik 2 maanden gespeeld. BO1 vond ik leuk, andere setting en BO2 was gewoon geinig om online te spelen. Ghosts heb ik spijt van als haar op m'n hoofd. Die game speelt gewoon als een stuk stront. Waardeloos :+

Deze zal ik ongetwijfeld ook wel een kans geven. Kijk eerst bij m'n neefje wel even hoe en wat. Ga niet weer net als Ghosts blind mee in de "hype".

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ghost had ik ook spijt van. Misschien had ik die wel slechter dan BO2 gevonden als ik ze beide gespeeld had. Jammer want ze hadden er meer van kunnen maken. Grotere maps was een goed idee, maar dan moeten ze niet alsnog de spawns centreren...

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    2 engines wordt dus iets wat we wel meer gaan zien denk ik.

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]1sRUZ9p4oYQ&list=PLZeek85Kuka1T-vZOg1S57FREml5BWF0a[/yt]

Ziet er goed uit :)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, maar heb ook een paar shots gezien die ik niet geweldig vond. Mijn hoop is echt dat dit niet weer zo'n bedrogen gevoel geeft als met voorgaande delen die ook allerlei verbeteringen beloofden. Ik ben echter bang van wel. Ik had hem net op de hoogste stand staan, dat filmpje, maar vlak voordat de speler de eerste schoten lost is er een shot met dat wapen wat mij wat irriteert. Weet niet, iets met het licht, de gamma en de kleuren van het wapen. Kan me vergissen. Zitten kleine typische COD dingen in, zoals wat stotterend beeld op momenten dat de speler rustig loopt. Bij het rennen loopt het dan wel redelijk foutloos, maar toch blijft mijn angst voor een afknapper, ook na dit filmpje.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ziet er zeker goed uit. Die nieuwe engines (geluid en grafisch) helpen wel een handje. COD is in de singleplayer altijd wel redelijk hectisch geweest en dit lijkt ook op dat gebied niet teleur te stellen.

Nu hoop ik niet dat we in november een game krijgen die er niet meer op lijkt. Heb nu wel genoeg bull-crap trailers gezien :mad: Werd de game gespeeld vanaf een One?

Laatst bewerkt: 9 jun 2014
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sinds jaren dat ik best interesse heb in een CoD game. De gameplay schreeuwde dan ook echt niet persé 100% COD in die video. Het is duidelijk langzamer nu, schieten ziet er beter uit en de manieren waarom vijanden neerflikkeren ook. Physics dus eindelijk? Ik vond dat stukje met de drones ook zeer gaaf gedaan. En een interview wat ik met Sledgehammer zag heeft mij een andere kijk gegeven. Kan tof gaan worden deze.

Ik denk het wel man. Je ziet namelijk aardig wat aliasing in het hekwerk later in de video, dat is na het stukje met de drones. PC zou 100% strak geweest zijn en ik geloof niet dat ze PS4 zouden tonen bij MS.

Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Liever dit dan een game die wordt ontwikkeld voor de PS3/X360 waarvan de resolutie simpelweg wordt opgeschroefd voor de X1/PS4.

Deel Deze Pagina