Nice! Ben erg benieuwd en ook of het nog goed gebalanceerd blijft tussen stuur en controller. En hoe ga je het oplossen met de koppeling?
Ik denk dat de koppeling met a ook werkt. Ben nu toch al gewent om met mijn duim te koppelen dus als dat op het stuur werkt is dat prima. Er is wel een adapter voor de Fanatec pedalen en er is ook een clutch pedalen set voor de Thrustmaster maar dat komt later wel een keer.
Hey R, Ik ben heel benieuwd of dat updaten/drivers downloaden via je reguliere computer een beetje makkelijk gaat.....ik ben niet zo'n held met computers... En ook of je nou iedere keer dat je fm5 speelt je trustmaster weer moet kalibreren zoals aangegeven door inside sim racing....
Ja dat wil ik ook wel weten inderdaad. Fanatec was niet de allermakkelijkste wat updates betreft. (doe het fout en je stuur is gewoon stuk!)
Adapter is tijdelijk niet leverbaar begrijp ik, de beste man is vader geworden? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hij gaat eerst een voorraadje maken op zijn gemak, zijn gezin gaat voor. Hou wel rekening met de BTW en invoerkosten/inklaringskosten voor de douane. Geld voor boven de 22 euro volgens mij. Te betalen bij de postbode aan de deur..
Hier ook een stream http://nl.vipboxeu.co/motorsports/230591/1/le-mans-24hrs-tv-(live)-live-stream-online.html