Kwali - niet clean dus eerste ronde was mijn tijd haha die was wel clean.
Heat 1... leuk kunnen vechten met flavour, paar mooie crashes gezien en wat plaatsen gewonnen. 7e
Heat 2... was niks... dacht mooi naar voren te kunnen rijden, maar was lastig om surreal netjes in te halen, maar toen zat Tender al achter mij... door een knal van Tender (moet replay nog bekijken dus geen idee wat waar of waarom) ging ik dwars en verloor wel 4 of 5 plekken... was echt een k plek en moment maar moest verder en iets later toen kwam iemand mijn zijkant invliegen, zij en achter helemaal 100% rood, waardoor ik snelheid miste... 8e tot de finish lijn waar ik een plek verloor omdat ik dacht dat ik er al was kortom 9e ... haha dom zeg.
Heat 3, redelijk vooraan gestart, dankzij ellende achter mij met coldzero kunnen vechten, hij was wat sneller op het rechte stuk en na een paar rondje kon hij hem mooi ernaast zetten en was ik 4e, mooi gereden cold... bij twijfel hield je netjes in, daarna nog even druk kunnen zetten bij m, maar die laatste bocht had ik niet onder de knie waardoor ik er niet meer in de buurt kwam.
Merk dat zulke hoge snelheids baantjes niet mijn ding zijn... net zoals een oval, dat kan ik ook niet. Volgende week een betere baan
Laatst bewerkt: 3 jun 2014