Had niet verwacht dat de improvement zo groot zou zijn als in het filmpje wat je poste Hybrid. Ik had zelf rond de 25-30% improvement verwacht. Dit laat wel zien wat de frustratie van veel spelers is.
Daarnaast vergeet niet dat niet alle servers de update hebben. Wel alle 48 man servers en een paar 64 man. En als het allemaal goed gaat na 24 uur alle servers.
Voorlopig in mijn conditie kan ik de game toch niet spelen. Over een paar weken ga ik de patch maar eens proberen.
Kun je van de 64 mans servers wel zien welke geupdate zijn of is het vanavond een beetje gokken? Trouwens raar dat je kunt instellen hoe hoog je de tickrate wil hebben. Neem toch aan dat niemand deze nu op laag zet tenzij ze niets van de verandering afweten
Het zal wel iets negatiefs hebben als je een trage verbinding hebt want anders had het er wel van day one af aan in gezeten. Waarschijnlijk komt er voor trage verbindingen te veel info binnen of meer info dan dat er verstuurd kan worden. Imo horen trage verbingenen niet eens online te mogen spelen. Het wordt weer tijd voor een minimum snelheid of deze flink opschroeven.
Je moet minimaal 1mb down en 1MB up hebben. Dus daarom staat die uit op default. Beetje vreemd. 99% van de mensen hebben dat wel hehe.
Heb 'm op High staan. Net paar potjes gespeeld. Het zal wel het Pseudo-effect zijn, maar ik merkte toch wel verschil. Enemies gingen stuk soepeler neer.
LoL? Wat heb jij gedaan? M'n XBOX bleef hangen. Sorry boys! Volgende keer beter. Gaat tot nu toe wel oo met die nieuwe update. Even wennen denk ik...
Nog altijd van je auto ongeluk? Beterschap man, en doe voorzichtig. Heb zelf ook een paar maanden plat moeten liggen met mn rug, is geen pretje!
Nee dat was al een paar jaar geleden. Had een vernauwing in mijn ruggenwervel waardoor alle zenuwen klem kwamen te zitten en ik niet meer kon lopen. Kan nu amper controller vast houden laat staan aimen. Zodra de pijn minder wordt kan de morfine omlaag en kan ik weer een beetje spelen. Mario Kart ging overigens goed. Dit is allemaal te nauwkeurig.
waar hebben jullie die 'Network Smoothing Factor' en HI-Frequency Network Updates opstaan ? en waar staat dat Tickrate ? of is dat hetzelfde?
Network Smoothing staat gewoon op 50%.. standaard in ieder geval. Daar heb ik nooit iets aan veranderd. Hi-Frequency Network Updates heb ik op High staan.