Hopelijk oude tracks zonder modificaties. Ik kan mijn MK Wii schijfje even niet vinden. Vraag is of ik deze game ook met Wii U Pro controller kan spelen? Of is het dan verstandig om die kabel te kopen om NGC controllers aan te sluiten? Heb nog 4 WaveBirds. Had nog iemand een linkje naar een winkel waar ik die kabel kan kopen? Of de naam van de kabel zodat ik kan zoeken.
Ik hoop dat ze wat characters als DLC doen omdat ik aardig teleurgesteld ben in het rooster. Het is geen slechte hoor, absoluut niet. Maar ik hoef alle koopa kids niet en ook al is Metal Mario een leuk idee, kregen de meeste anderen ook zo'n soort vorm. Nintendo characters zoals Link en Samus zou grappig zijn maar dat verwacht ik niet. Hoop wel op Fawful ofso, die is geniaal.
Nee idd horen alleen Mario figuren in. Maar Birdo en Boo horen er gewoon bij! Die bowser kids was een slechte keuze. Zeker om ze allemaal te doen. Had dan alleen een paar favorieten gedaan ofzo en Kamek. Hoor ook de meeste negatieve punten m.b.t. de game over de characters. Petey mis ik btw ook!!
Daarom zeg ik ook, ik verwacht het niet hmm Nintendo Kart... klinkt eigenlijk best interessant al denk je er over na :3
Deels wel :3 Maar ik zou het niet erg vinden om een nintendo karting game te hebben gemaakt door Sumo Digital
kunnen ze diddy kong er ook in doen. wel de hele koopa family, maar niet de kong family..mmm. zou sowieso mooi zijn als er wat track af en toe bij komen of iets wat het spel warm houd.
Uurtje eerder dan? Of moet Sur echt naar het stadion? Wie vanavond om 19h of 20h dan even MK? Ik had vandaag weer een mooie set winsten tijdens een 150cc cup. Eerst Mario met een potflower net voor de finish gepakt Daarna nog een mooi momentje tussen Mario en Waluigi gespot: Jammer dat screenshots de game best lelijk maken.
Nouja, je merkt op screenshots echt het ontbreken van AA etc. Op bewegend beeld valt dat niet op en is alles prachtig.