Ik kan alleen driften als het 150cc is. Anders heb ik zoveel onderstuur en zit ik constant in de berm van de binnenbocht. Je werd wel even hard gefragged die 2e race Modder
Uiteraard moest ik weer eens invallen voor een collega vanavond... Naja, doe ik volgende week wel een keer mee :3
Nou ik drift heerlijk bij 50 en 100 cc. Maar oefenen met 150cc. Maakt het nou nog echt uit wat voor voertuig of banden je heb? Of heeft dat geen voor of nadeel qua snelheid. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Dan maak je alleen een klein sprongetje waardoor je de boost krijgt. Je kunt ook nog salto's etc maken. Dat kun je met de d-pad doen.
Die kant kun je ook met de d-pad kiezen. Wat ik probeer te zeggen is dat alleen de driftknop niet voldoende is voor de trucjes.
Maar wel voor de snelheid, fuck trucjes. Ik word trouwens echt 4/5 races online eerste, volgende keer doe ik met jullie mee. Lijkt me leuk. Ik heb trouwens de gouden banden en kart nu allebei, nu alleen de glider nog.
Moet je nog meer doen voor die gouden kart? Ik heb 3 sterren in alle cups maar nog steeds niet unlocked....