[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet je ook spelen op Nightmare. Probeer maar eens de eindbaas van Golems of Amgarrak te doen op Nightmare. Gegarandeerde struggles:+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet als je Vegeta heet, member hier op XBW. :9

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Origins al lastig op hard... in de Frostback mountains, haat aan Bounty Hunters. :x

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Omdat ik laatst LotR weer eens had gezien en nu met de boeken bezig ben had ik zin om DA: Origins opnieuw te spelen. Dus krijg nu de Ultimate Edition binnen en wil een nieuwe playthrough beginnen + alle dlc daar mee doen als een dwarf of elf (eerste run was ik gewoon een mens als warrior). In Dragon Age 2 vond ik het echt heerlijk spelen als mage, maar hoe speelt een mage in Origins? Aan de ene kant wil ik een geniale dwarf zijn, maar als het spelen als mage in Origins wel meevalt neem ik lekker een bloodmage Elf. :cool:

5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil vooral graag mage zijn omdat het healen vaak anders toch niet op tijd gaat... Zijn ze toch net weer met iets anders bezig o.i.d. (of je moet een party willen hebben met Morrigan en Wynne, en ze allebei wat healing spells laten leren)
    Hangt er ook vanaf op welke moeilijkheidsgraad je gaat spelen, op casual, easy en misschien ook hard heb je bovenstaande probleem niet/in mindere mate maar op nightmare is dat zeker wel aanwezig...

Verder is het als Mage wel heel anders spelen in vergelijking met DA2, in DA2 gaat sowieso de hele combat sneller maar mages lijken supertraag in Origins nadat je DA2 hebt gespeeld.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze game weer aan het spelen en misschien nog wat verdwaalde achievements scoren. Is er iemand die toevallig weet dat wanneer je de game uitspeelt, en je DLC doet, dat ook gevolgen heeft voor het importeren in DA II???

Ik had laatst namelijk ook weer DA II opgestart en daar kon ik toen niet mijn saves importeren, terwijl de game ze wel herkende. Dus vroeg me af waar dat mee te maken had en hoe ik er rekening mee kan houden???

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand??? :confused:

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Fuck, ik moet er eigenlijk niet aan beginnen nu ik met de JRPG Ys bezig ben op de Vita, maar damn, ik heb echt weer eens zin om deze game te spelen...:x

Van de week de Dragon Age anime film gekeken, en dat heeft me weer behoorlijk hongerig gemaakt naar deze wereld.
    Maar dat worden weer vele uurtjes.....

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb em 4x uit. Ben wel klaar ermee. Was zo een 3-4maanden dat deze niet uit mn xbox was.

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de game 2 keer uitgespeeld.

Dus valt mee, en net gecheckt en is voor mij bijna op de maand af 3 jaar geleden.:+

Heb de Ultimate Edition, dus lekker extra veel (al sla ik Darkspawn Chronicles deze keer over, voegt niks toe).

Wil het ook een beetje doen alvast als refresh voor Inquisition.:9

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb zelf ook de UE en dat is wel een must have moet ik zeggen. _O_

Heb mijn saves lang geleden al geperfectioneerd voor DA II. Moet alleen DA II nog even goed afmaken, de huidige playtrough, maar soms is die game geen kut aan. Moet wel zeggen dat ik DA II een stuk vlotter en fijner vind spelen, als is de wereld van Origins en het verhaal dan weer stukken beter.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet er alleen niet aan denken The fade in te gaan

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, qua gameplay speelt DA2 idd vlotter. Goed afgekeken van Mass Effect.:9

Ugh, daar kijk ik ook wel tegenop.:mad:
    Enige minpunt van de game imo.
    De rest is echter _O_.

Tis ook echt lang geleden...ben best een hoop vergeten volgens mij.:9

Blijft trouwens ook echt een uber-trailer zeg;

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toen die trailer uit kwam: :eek:_O_

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wil deze altijd nog een keer proberen. Het diepgaande verhaal en belangrijke keuzes lijken me echt super. Alleen kan ik de combat niet helemaal plaatsen. Waar is het eventueel mee te vergelijken?

16. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze ook nog eens proberen. Hij zit volgens mij ook ergens tussen mijn overvolle steam bibliotheek, maar ik heb DA2 nog voor de X360 liggen. Toch maar eens oppakken.

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Zo, ook begonnen aan deze game en...... in 4 dagen 30 uur op de teller... WTF. Dat is niks voor mij. Ik game eigenlijk al een jaar of wat aanzienlijk minder, maar man deze game is gaaf! Zelfs The Fade vind ik nog niet heel vervelend.

Heb nu ongeveer 25% van de wereld explored. Ben zelf mage. Favo party tot nu toe is met Sten, Morrigan en Leliana. Zijn er veel missables? Of kan ik altijd nog terug naar delen? En neem je je save ook mee naar deel 2?

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ha, beter laat dan nooit!
    Vette game dit.:thumbs:

Heb je de Ultimate Edition? Daarin zit nog een ton aan vette DLC.:)

Ja, er zijn veel missables, en je kunt niet altijd terug naar andere delen!
    Ja, je neemt je save mee naar de DLC en deel 2.

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Nee, gewone versie, alleen de Frost Giant DLC (dacht dat hij zo heette). Rest komt nog wel, als de game zo goed blijft, haal ik nog de Ultimate Edition en doe ik een nieuwe playthrough.

Ben ook wel bang voor de missables, maar maakt een extra playthrough wel weer aantrekkelijk. Kan je een romance met meerdere characters tegelijk starten eigenlijk? Was begonnen met Morrigan, maar ben benieuwd of ik dat kan uitbouwen met Leliana, zonder Morrigan te verliezen haha.. :)

De lore is ook echt zo enorm, super! Ik heb net;
    Arl Aemon zn zoon gered van de demon, en ga nu opzoek naar de Urn om hem te redden. Kan ik dan beter eerder wat meer side quests doen of gewoon verder met de main story?

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sowieso DA: Awakening halen. Is een add on

Deel Deze Pagina