En zei die ene Shinobi dude niet dat de game de 'importance' van een Splinter Cell had? GTA is wel wat groter dan SC. If anything heeft juist Sony GTA V als timed exclusive, zeker na die marketing die ze hadden met GTA V op PS3 en vorig jaar tijdens E3.
Haha gta5 exclusive hoop echt dat dat hij ernaast zit zo dom zijn ze zelfs bij MS niet Die heeft iedereen al gespeeld op de laatste gen net een half jaar geleden Mirror's Edge
Exclusief of niet, ik hoop dat GTAV wordt aangekondigd voor next gen. Watch Dogs doet het niet voor mij.
Hoop idd ook wel op een aankondiging maar kan mij toch echt niet voorstellen dat MS zo gek is om (flink) te betalen voor een paar maand exclusief
Ik hoop gewoon op nieuwe IP's ik wil nieuwe dingen en niet allemaal deeltje zoveel of eigenlijk het vervolg op... NEE gewoon nieuwe shit, zoals Sunset Overdrive en .... ehm ... tsja
Kunnen ze eindelijk zeggen dat de Vita ook verkoopt. En daarnaast: Wie gaat daar nou 579 euro voor betalen? Dan maar geen Vita.
Ik heb GTA V nog steeds niet gespeeld . Mijn huisgenoot heeft hem wel eens geleend op de 360 en hij staat daarom wel in mijn lijst, maar een re-make zou toch wel het overwegen waard zijn.
Nog een paar dagen. Maandag op tijd eten en zit dan om 18:00 klaar. Blijft toch leuk ieder jaar haha.
Moet die gast niet eens nieuwe games gaan spelen? Wel kut trouwens, ik heb dinsdag precies college tot half 6. Misschien toch maar eens skippen.
Ik het begin van maandag Was gisteren gevraagd of ik maandag een paar uur wilde helpen op het werk. Wilde eigenlijk nee zeggen, maar vond het ook weer te ver gaan voor een E3 Dus mis dan alleen de MS persconferentie. Ach de rest van de E3 ben ik wel vrij.