[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die Boltons puur evil, ook die zogenaamde vrije aftocht :r

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Die ook inderdaad. Vind Ramsay wel vet :+

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe das inderdaad wel een mooi personage, ook gaaf om te zien dat hij aan de ene kant natuurlijk een sadist is maar aan de andere kant ook erg onzeker is en op zoek is naar bevestiging_O_

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Over de Boltons:

Roose Bolton als nieuwe Warden of the North en Lord of Winterfell vind ik best cool eigenlijk. Natuurlijk hebben de Starks hier recht op, maar dat verhaal is nou eenmaal over...

Nu keert er langzaam weer rust terug naar Westeros en dat is ook belangrijk.

Over Tyrion:

Ik vrees ook voor Jaime inderdaad. :'-(

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als Tywin dood zou gaan, dan krijg je me een bende in King's Landing. Ik heb het idee dat hij alles nog een beetje 'redelijk' in het gareel houdt.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    Tyrion:
    zullen we sowieso niet te zien krijgen aankomende zondag. Denk dat die hele ep om castle black zal draaien

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat zou wel een naaistreek zijn 8)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat is wel lang, man. Ik denk dat we na vorige week sowieso wat King's Landing gaan zien. Zou het niet 20/30 minuten story zijn en afsluiten met de slag om Castle Black? Of andersom en dan eindigen met een cliffhanger ala episode 9 in King's Landing. Dat zou een epische episode zijn. 8)

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die eerste klap van The Mountain was ook al zo lekker. Tandjes tuffen jonguh. :D

Charles Dance / Tywin is volgende week hier gewoon vlakbij in de buurt voor opnamen voor de nieuwe NL film 'Michiel de Ruyter'. Benieuwd of het dan mogelijk is om in de buurt te komen van de set. Ik zou er wel een kijkje willen nemen dan.

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat is 'hier'? :+

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Zeeland en zo. Dus Willem, je kans! :thumbs:

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dinsdag in Bergen op Zoom en een woensdag in Vlissingen naar het schijnt. Bergen is maar tien minuutjes bij mij vandaan. Ik wil een selfie met Tywin. :cool:

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het word gewoon de cliffhanger voor het volgende seizoen...

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nah, dat geloof ik niet.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Sweeeeeeeeeeet.

Maar nee. :+

Heb wel een Q&A bijgewoond met die dude die Jorah speelt.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    De titel van aflevering 10 is

"The Children", dus het gaat waarschijnlijk over Cersei/Tyrion/Jaime en Tywin of/en Brann/Arya/Sansa/Robin Arryn, en het ziet er niet uit dat de laatste elkaar nog gaan ontmoeten en daar leven ook geen ouders meer van, dus ik ga er vanuit dat het vooral over de Lannister-familie gaat.

Anders zou niet de nadruk liggen op dat het kinderen van iemand zijn, ofja zo lees ik het.

Als het weer een "mhysa" scene wordt met Daenerys stop ik met kijken btw. :+

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Even voor alle duidelijkheid & bevestiging over episode 9 & 10, qua speelduur en de vraag die ik eerder in spoilers aantrof, zonder zelf te spoilen:
    Ep 9 draait allemaal om Castle Black, hoef je dus niets anders te verwachten. Ep 10 is weer normaal en duurt traditiegetrouw een stuk langer, ditmaal 66 minuten, ipv rond de 50. :thumbs:
    En ik raad jullie niet aan naar de bron van mijn bericht te gaan zoeken! :thumbs:

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Castle black is bijna net zo saai als Danerys, veel potentie. Ik bedoel die white walkers kunnen komen spelen aan de ene kant van Westeros of we kunnen mooie scenes krijgen met de draken. Maar helaas, geen van beiden :'-(

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik dacht dat:

Children ook naar de White Walkers ofzo refereerde? Children of the Forest? Of ben ik helemaal in de war met iets anders?

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat jullie dat leuk vinden. Vind die White walkers echt totaal niet interresant, hopelijk wordt dat onderdeel ook niet groter als dat het is. Eigenlijk kijk ik GoT vooral omdat het een House of Cards serie is met een fantasy/middeleeuwse setting. Die hele strijd om de troon is voor mij belangrijker.

Deel Deze Pagina