Thnx. Gaat vet lang duren om te dlen. Vind het ook dom dat mn harde schijf van 32 gb nog maar 14gb heeft en enige wat ik erop heb metroid en wat save data is. Klopt dit wel? Ik mis echt 15gb. Kan toch nooit aan systemfiles?
Mn savedata is nog geen 1.5gb en voor de rest heb ik er niks op en had voordat ik w101 downloadde nog maar 14gb
Kijk je wel goed? Is het niet 14GB dat gebruikt is? De WiiU heeft volgens mij weinig spellen die meer dan 2G zijn...?
Ik heb nu nog 14Gb over en heb er 4 snes games, 1 nes game, Pikmin 3, demo w101 en demo Sonic erop staan en uiteraard veel save games.
Nu met MK8 zit ik eigenlijk pas voor het eerst vaak op de U te gamen. Ben dus eigenlijk gewoon noob met dat ding. Ennieweej, ik vraag me simpelweg af hoe sommigen in de community nou van die zeer fraaie tekeningen posten? Dat lijkt me niet afkomstig van de styluspen. Anders zitten er verdomd veel goede tekenaars met een vaste had op de community. Heeft xbwr eigenlijk een eigen community?
Moet je es kijken wat deze gast met Mario Paint doet. Het tekenen begint op 10:40 [yt]K5jcc89-ge0[/yt] Kan makkelijk van een stylus komen dus ;P
Bij de Bart Smit hier hebben ze nou nooit zulke prijzen. Maar alsnog, hij was een tijdje geleden bij Zavvi 32 euro. Zo cheap bedoelde ik.
Iemand de nieuwe high capacity batterij voor wii u gamepad al? Zie em voor 30 euro bij gamemania. Ze beweren dat je nu ipv 3-4 uur je 7-9 uur met die batterij haalt. Maar ben wat sceptisch dat het echt 2x zo lang is.
vast niet. Officiele nintendo accessoire en kan het toch gewoon openschroeven zonder dat iemand het ooit merkt