Idd, soms als ze van die acties doen zoals Hit, Defense of Attack up heb je gewoon gratis een ronde extra.
Waar kan ik Spoiler Rise Kujikawa vinden om time mee te spenden? Zie haar niet op 1F in school. Oh en Spoiler Shadow Teddy was echt tof. En Teddy uit pak... Wtf .
Holy shit, zag vandaag een Yasogami outfit in de winkel hangen. Pff waarom geen full Teddie outfit. Iemand de Persona 3 film gezien trouwens? Volgt dat het verhaal van de game? Game niet gespeeld maar ga de film wel eens kans geven denk ik.
Teddie-onesie. Zou ik zo kopen. Nee, nog niet. Zijn er meerdere van toch? Twijfel ook nog steeds of ik die game zal kopen of niet. Ben bang dat het na P4G alleen maar zal tegenvallen....
Ja volgens mij draait deel twee binnenkort in Japan, maar eerste zag ik op blu-ray. Even gecheckt en volgt het verhaal inderdaad. Dan maar zo checken, game ga ik ook niet spelen.
Lol kwam er net pas achter (18 uur op de teller) dat je de crap die je na gevechten krijgt moet verkopen om nieuwe gear te krijgen Vond al dat ik weinig kon kopen
Vorige week uitgespeeld, Spoiler ff dit stukje opvullen zodat de inhoud van de spoiler niet in Tapatalk getoond wordt... eerst natuurlijk de verkeerde keuzes bij Namatame gemaakt , maar nu dus de true ending gespeeld. Ook gelijk Marie gemax'ed voor die dungeon waar ik nu dus in kan. Nog tips voor die dungeon? Hoorde dat hij vrij lastig is.
Waar verkoop je die? Je kan een deel 's nachts inruilen in dat café maar die dame geeft altijd mindere gear dan dat ik al heb. Verder verkoop ik de rest allemaal via die weaponshop. Al probeer ik eerst de questitems weg te geven. Geen flauw idee of je die anders ook verkoopt.
Bij de wapenshop ja. Daar kan je alle rommel verkopen en als je wat nieuwe rommel heeft zegt hij "wacht even, ik ga wat in elkaar knutselen" en dan heb je nieuwe gear