Whehe das inderdaad wel een mooi personage, ook gaaf om te zien dat hij aan de ene kant natuurlijk een sadist is maar aan de andere kant ook erg onzeker is en op zoek is naar bevestiging
Over de Boltons: Spoiler Roose Bolton als nieuwe Warden of the North en Lord of Winterfell vind ik best cool eigenlijk. Natuurlijk hebben de Starks hier recht op, maar dat verhaal is nou eenmaal over... Nu keert er langzaam weer rust terug naar Westeros en dat is ook belangrijk. Over Tyrion: Spoiler Ik vrees ook voor Jaime inderdaad.
Spoiler Als Tywin dood zou gaan, dan krijg je me een bende in King's Landing. Ik heb het idee dat hij alles nog een beetje 'redelijk' in het gareel houdt.
Tyrion: Spoiler zullen we sowieso niet te zien krijgen aankomende zondag. Denk dat die hele ep om castle black zal draaien
Spoiler Dat is wel lang, man. Ik denk dat we na vorige week sowieso wat King's Landing gaan zien. Zou het niet 20/30 minuten story zijn en afsluiten met de slag om Castle Black? Of andersom en dan eindigen met een cliffhanger ala episode 9 in King's Landing. Dat zou een epische episode zijn.
Spoiler Die eerste klap van The Mountain was ook al zo lekker. Tandjes tuffen jonguh. Charles Dance / Tywin is volgende week hier gewoon vlakbij in de buurt voor opnamen voor de nieuwe NL film 'Michiel de Ruyter'. Benieuwd of het dan mogelijk is om in de buurt te komen van de set. Ik zou er wel een kijkje willen nemen dan.
Dinsdag in Bergen op Zoom en een woensdag in Vlissingen naar het schijnt. Bergen is maar tien minuutjes bij mij vandaan. Ik wil een selfie met Tywin.
De titel van aflevering 10 is Spoiler "The Children", dus het gaat waarschijnlijk over Cersei/Tyrion/Jaime en Tywin of/en Brann/Arya/Sansa/Robin Arryn, en het ziet er niet uit dat de laatste elkaar nog gaan ontmoeten en daar leven ook geen ouders meer van, dus ik ga er vanuit dat het vooral over de Lannister-familie gaat. Anders zou niet de nadruk liggen op dat het kinderen van iemand zijn, ofja zo lees ik het. Als het weer een "mhysa" scene wordt met Daenerys stop ik met kijken btw.
Even voor alle duidelijkheid & bevestiging over episode 9 & 10, qua speelduur en de vraag die ik eerder in spoilers aantrof, zonder zelf te spoilen: Spoiler Ep 9 draait allemaal om Castle Black, hoef je dus niets anders te verwachten. Ep 10 is weer normaal en duurt traditiegetrouw een stuk langer, ditmaal 66 minuten, ipv rond de 50. En ik raad jullie niet aan naar de bron van mijn bericht te gaan zoeken!
Castle black is bijna net zo saai als Danerys, veel potentie. Ik bedoel die white walkers kunnen komen spelen aan de ene kant van Westeros of we kunnen mooie scenes krijgen met de draken. Maar helaas, geen van beiden
Ik dacht dat: Spoiler Children ook naar de White Walkers ofzo refereerde? Children of the Forest? Of ben ik helemaal in de war met iets anders?
Dat jullie dat leuk vinden. Vind die White walkers echt totaal niet interresant, hopelijk wordt dat onderdeel ook niet groter als dat het is. Eigenlijk kijk ik GoT vooral omdat het een House of Cards serie is met een fantasy/middeleeuwse setting. Die hele strijd om de troon is voor mij belangrijker.