Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Network smoothing heb ik altijd op 0 staan. Zie liever precies waar mensen staan. Dan glitch een gastje soms maar over de grond ofzo.
    Moet zeggen het voelt idd allemaal wat scherper aan. Minder screenshake is ook heerlijk.
    Daarnaast zijn shotgun nu ook weer leuk met de betere netcode.

Hi-Frequency Network Updates heb ik ook op High staan. Dat is idd de tickrate. Hoe hoge hoe beter. :)

Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Screenshake was af en toe niet te harden. Wel realistisch maar goed.

Wat houdt network smoothing nu precies in? Ik lees overal andere verhalen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij network smoothing denkt de game iets voorruit om de animatie er smooth te laten uitzien. Nadeel is dat het niet precies laat zien wat de enemy player doet. Hij kan ik die split second ook stoppen met lopen. En als je network smoothing gebruikt is de animatie niet correct daarin. In de game is het mannetje gestopt maar omdat de game anticipeerde dat die door ging lopen om zo de animatie smooth te maken laat die dus niet de correcte positie zien van de enemy. Nadeel van de setting op 0 te zetten is dat je soms wel wat mensen ziet glitchen. Glijden over de grond ofzo. Maar dat gebeurd niet vaak.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmm. Zal deze dan eens op 0 zetten. Had daar nooit naar gekeken.. staat standaard dus op 50%. Kijken of het nog veel verschil maakt.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil graag Premium kopen vanuit de US store, maar ik kan niet met PayPal betalen. Kun je Premium ook met een US gift card van $50 betalen?

Edit: Het is gelukt via target.com met een $50 gift card. Eindelijk Premium nu (alleen nog even 16 GB downloaden)!

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed bezig :)

Gisteren toch geprobeerd om met de ACW-R te spelen. Ding is dodelijk van dichtbij maar op afstand iemand neerknallen gaat niet. Iemand leuke tips voor Engineer wapens? :) Wapen / attatchements?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel in pricncipe alles. Close range DOA12/MTAR, medium AK 5C en long M39.

Net heel even geprobeerd en op eerste oog lijkt het een verbetering te zijn. Reactie vermogen is 0,0 maar leek minder kogels nodig te hebben.

Als ik 2 versies heb zou ik alleen al voor de PS4 versie kiezen omdat op de X1 versie ik na switchen van class iedere keer weer de layout goed moet zetten. Laat zien waarom cloud en gaming nog steeds niet samen gaan. PS4 nooit dit probleem gehad gelukkig.

Kreeg overigens heel vaak punten voor revives terwijl ik dat niet eens deed. Ook kreeg ik wel punten terwijl ik te laat was en iemand anders al de revive had gedaan. Kan zijn dat dit aan netwerk smoothing ligt? Heb die nu op 0% gezet. Verder viel me daar niks aan op.

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft hier altijd goed. Een keer helemaal goed gezet op de test range maanden geleden en nooit meer het probleem gehad. :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt mij een probleem met de cloudsave te zijn. Heb ook al een aantal de vraag gehad welke save ik wilde laden omdat de cloudsave nieuwer was dan de save op de console.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat heb ik ook soms maar dat heeft nooit problemen veroorzaakt met de loadout hier. :)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is het enige wat ik er aan kan linken. Als ik nu met assault speel blijft het zo staan totdat ik een andere class kies. Ga ik dan terug naar assault ga dan staat er gewoon een oude loadout. En nu ik het er zo over hebt lijkt deze van ongeveer dezelfde tijd te zijn als ik de laatste keer de vraag kreeg om een save te laden. Lijkt dat hij die constant gebruikt en geen cloudsave meer.

Is er ergens een optie om voor de cloudsave te kiezen?

13. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635

Dit probleem heb ik ook inderdaad (het ergste is ook nog dat die de loadouts terugzet van die ene keer dat een maat van hier was met allemaal kut attachements e.d.)

Soms dan is het een maandje goed maar om de zoveel weken resetten mijn loadouts ALTIJD weer naar die ene keer dat een maat van mij hier was.

Daar moet toch een reden of oplossing voor zijn?

14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Heb alles maar even ingesteld op de test range, ik ben benieuwd.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja en dan even saven zeg maar. Bij settings verander je even iets zodat die saved. :)

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Net even een complete rage-avond gehad.

Met die update van het netwerk heb ik het idee dat ik mensen later zie. Of hun zien mij eerder. Krijg er een nare COD vibe van :mad:

Eindigde dan wel goed kwa score maar soms lijkt het erop dat mensen die die High Frequency niet aan hebben staan toch een voordeel hebben.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Allemaal tussen de oren. :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga ook steeds terug naar dezelfde setup. Updaten in de test range heb ik al gedaan dat werkt voor mij niet.

Overigens wil ik als ik weer nieuwe attachments heb ook deze niet steeds weer terug hoeven te zetten. Ergens moet die cloudsave zitten...

Heb sinds ik die vraag heb gehad en de setup toen gesaved is het ook niet meer gezien. Ik twijfel nu ook welke optie ikmtoen gekozen heb |:-

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    doe loadout saves heb ik ook last en vanaaf ging als ik stopte elke keer terug naar het 'options' scherm

20. GeneralJack

GeneralJack Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heeft iemand enig idee wanneer de dragons teeth dlc uitkomt?

Deel Deze Pagina