Kreeg totaal geen one shot kills met die setup. Bijna altijd een tweede schot nodig. Toen ik hem eraf haalde ging het gelijk een stuk beter.
klopt opzich wel ja. Je hebt vaak een tweede schot nodig. Ik gebruik het vaak met die stim upgrade en protestic legs. Dan ben je echt supersnel en ben je moeilijk te raken. Moet je ook eens proberen
Stim begin ik idd fijner te vinden. Gebruikte meestal cloak. Maar met Stim ben je gewoon sneller en ook snellere health regeneration als je hem activeert is ook wel fijn. Zeker als je bezig bent met meer gasten. Sneller weer terug op je normale health.
lol. Kill met de sidewinder je speelt de game geloof ik nu meer dan ooit tevoren. Eindelijk tijd ervoor gemaakt?
ik heb de laatste 2 dagen moeite om in een server te komen met titanfall. Het laden is traag en vind niets. Mijn NAT staat op open. Hij is wel eens sneller geweest btw titanfall met het vinden van servers...
Xbox one of 360? Bij mij kom ik snel in een game op x1 , zelfs in de dlc playlist Send with Tapatalk HD for Android
Best wel teleurstellend die stickers enzo, had er wel ietsje meer van verwacht. Voor de rest prima toevoegingen natuurlijk.