Op pc wordt die idd gigantisch mooi. op next gen zeker weer een dikke vette downgrade. Heb 't nu wel vaak genoeg gezien.
Het is geen crossgen en ik denk dat Projekt RED wel weet waar die mee bezig is. Niet altijd zo blaten oneshot1kill. En uiteraard word PC mooier, dat is zo en blijft zo. Witcher 2 zag er op de 360 erg goed uit. Ben geneigd om hem te kopen, 35 euro is geen geld
The Witcher 3 Doet toch bijna alle andere games van dit moment en wat nog moeten uitkomen verbleken, zo hoort de nieuwe standaard te zijn voor games en niks minder! CD Project kennende gaat dit ook op de consoles gewoon goed uitzien. Voor mij gaat deze game ieder geval nu wel zeker bepalen of ik een nieuwe console koop of toch de terug keer maak naar pc-gaming... Februari 2015, kan nu al niet wachten!
Awgod holy shit. Wat een bazen trailer. En die CE is ook wel dik hoor, CD Projekt is werkelijk nog de enige die zonder DLC werkt. Helden.
35 euro? Waar? Spel ziet er goed uit, al hebben sommige plaatjes best wat jaggies. Dat zie je vooral bij dat plaatje met die ghost in dat graanveld. Maar sfeervol is het spel zeker
Ze werken wel een beetje met DLC, maar die krijgt iedereen gratis. Het zijn plaatjes van nog steeds geen final build. Daarnaast zijn games op screenshots sowieso altijd lelijker dan ingame. En dit is toch ook eens refreshing in dagen waarin elke screenshot en elke trailer wordt gepolished, waardoor het totaal niet overeen komt met het uiteindelijke product? Deze gasten zijn echte bazen, die doen niet aan nasty trucjes waar 99% van de industrie tegenwoordig aan doet.
HQ versie van de trailer. http://www.gamersyde.com/hqstream_the_witcher_3_wild_hunt_the_sword_of_destiny-32222_en.html
Awesome stuff uit een Neogaf thread: http://a.pomf.se/avamwm.webm Rechts is dus Yennefer. Voor de mensen die het nog weten, dat is de chick van Geralt waar hij achteraan zat. Ze was ontvoert door The Wild Hunt geloof ik. Interessant detail in die scene uit de trailer. Wie is die gast in de achtergrond en waarom komt hij zo sneaky tevoorschijn in de trailer?
Is deel 2 nog aan te raden? Ook freeroam? Ik vind de gameplay nogal wat houterig ogen en niet heel erg veel hackandslash. Hoe speelt het?