Hoe lang duurt het voordat je gebruik kunt maken van Netflix na het aanmaken van een account? En als je het bij die gratis maand wil houden, moet je het abonnement dan direct weer opzeggen of kan dit ook na bijvoorbeeld 1 week?
Volgens mij is dat direct, qua activatie. En m.b.t. opzeggen, als je direct opzegt, kun je gewoon de maand volmaken, als ik het goed heb.
Kan ik nu op mijn PS4 nog gemakkelijk de Amerikaanse Netflix ontvangen door die DNS settings te veranderen? Of werkt dat niet meer?
Morgen seizoen 2 van Orange is teh new Black!! @Garrett, probeer het zou ik zeggen? Edit: vanaf nu geen xbox gold meer nodig om netflix te bekijken, beterrrr!
Series zijn echt top maar als ik een film samen met mn vriendin wil kijken ben ik toch wel lang aan het zoeken tot dat ik een leuke heb gevonden. Moeten echt veel sneller films op gedropt worden.
Ik hoop dat ze de huidige indeling ooit nog eens aanpassen. Ik hoef al die suggesties niet "Omdat ik film A heb gekeken". Gewoon categorieën maken als "Actie, Sci-fi, Drama Horror, etc". Ik hoop dat er eens een fatsoenlijke lijst komt met de laatst toegevoegde films. De lijst "Onlangs toegevoegd" bevat lang niet alles wat erbij is gekomen. Godfather en Archer nu ook in Nederland. Leuk
Ik meende een paar weken terug te hebben gelezen dat ze de ui flink gaan aanpassen, mag ook wel. Nu zoek ik of via mijn tablet en cast dat naar de tv of ik zet van tevoren dingen in 'mijn lijst'. voor nieuwe films kijk ik altijd op flixfilms.nl
Maar weet juist die DNS instellingen niet. En alles wat ik niet weet wil ik graag op dit forum beantwoord zien. Zo los ik alle moeilijke zaken in mijn leven op
Flixfilms ken ik ook ja! Het is natuurlijk veel handiger dat je in Netflix zelf gewoon een duidelijk 'nieuw' overzicht hebt dan dat je eerst op internet moet gaan kijken wat erbij is gekomen
Kom je nooit op de frontpage? Of andere game nieuws sites? Dit is al lang en breed bekend gemaakt vorige maand. Gold is niet langer meer een vereiste Netflix, Youtube, en meer apps.