[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Welke kaarten zitten er in je Zoo deck?

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ancient of War & Ragnaros zijn BFF :D
    Heb ook wel een erg lekker deck nu met o.a : ancient of war, ironbark protector, ragnaros, deathwing ......

Zo'n deck waar ik op heb lopen vloeken als ik er weer eens tegen speelde in ranked play

Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb ik echt ff een 0-3 eindstand, eerste game paar stomme foutjes, 2de niet echt. 3de potje kom ik erachter dat ik niet 3 minions van 1 drop moet hebben, shadowform heeft mij ook niet geholpen en ik miste "kaart genererende kaarten"

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Mijn hoogste Arena run gehad 11-3 Helaas net dat laatste potje niet gewonnen.
    Toch 2 golden cards gekregen en gold dus fijn :)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    lekker hoor, heb jij nog tips voor mij? Dingen die voor jou wellicht obvious zijn kunnen voor mij ook handig zijn. Mijn beste score is 8 of 9-3

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mijn beste score is 12-2, maar meestal kom ik niet verder dan 3-3.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Antigrav's lijst is alles wat je nodig hebt.

https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AifXEOqTcGcLdFVvWk1GRjVJTHJUaTVLcGViR1RRTFE&gid=24

Ik neem aan dat je het over arena hebt? Daarnaast is Rag al een killkaart. De andere heb je daarna niet nodig.

Deathwing, Ironbark en nu ook Ancient of War zijn niet echt goede kaarten? Speel je Druid constructed met deze kaarten? Ancient of War is een tijd een goede kaart geweest, maar wordt nog amper gespeeld in goede Druid decks (Ramp/Watcher).

Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    huh hoezo zit daar geen leeroy jenkins in? Ik had het inderdaad over de arena :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom wel?

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij hem hebt en het een goede finisher is?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Doomguard vind ik beter. En die is vaak ook nog een 2-1 trade. Daarnaast geef je hem 2 1/1 die ook nog eens jouw minions slopen. Persoonlijk speel ik nooit Leeroy in Zoo als kom ik ze nog wel eens tegen in die decks. Het is alleen lang niet meer zo vaak als voorheen.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een oude Zoo deck vna mij had ook Leeroy. Is later blackknight geworden. Was ook meer een controle stijl van spelen in plaats van aggro. Je kan wel Leeroy spelen in een power overwelm, lepergnome achtige Zoo. Aggro lock dus.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Over Black Knight heb ik een tijdje nagedacht. Tot nu toe nog niet nodig gehad.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    8) lekker zo'n blacknight, zit je met je 6-8 mana en de enemy die alleen maar heavy drops speelt die geen taunt hebben :mad:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als hij heavy drops speelts zit er vast wel ee taunt tussen ;)

Ben nu een Paladin Control aan het play testen. Leuk denk om te spelen en niet heel erg veel weaknesses.

Mist op het plaatje:

2x Holy Light
    2x Equality

Wild Pyromancer + Equality is een leuke en goedkope board clear. Verder leuke control kaarten en wat lifegain om je control wat langer in leven te houden. Snap niet dat Paladin zo weinig gespeeld wordt. Tot nu toe ga ik 8-0 tegen aggro en midrange. Tegen control nog geen matchup gehad. Zou graag wat Watcher en Warrior tegen komen om het te testen.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel hebben jullie nu uitgegeven aan hS? ik heb net een schatting gemaakt op basis van het aantal ontvangen emailtjes. Ik denk dat ik tussen de 40 & 60 euro zit. :eek:..

Vooral deze week was duur, veel slechte arena runs, ik denk dat ik iets van 8 keer 1 of 2 wins heb gehaald van een arena setje

Laatst bewerkt: 7 jun 2014
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb 1,50 uitgegeven omdat ik de gouden Gelbin Mekkatorque wilde hebben. Voor de rest ga ik er echt geen geld aan uitgeven. Ik speel gewoon constructed totdat ik genoeg munten heb voor een Arena run.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Deed ik eerst ook tot je er achter komt dat het toch wel voor een groot gedeelte pay to win is. Vanaf rank 15 oid kom je vaak tegen decks te spelen met units die niet in het basis pakket zitten. Heb jij bv een 2 drop unit die magic +1 doet, heeft hij een 2 drop unit die magic +1 doet en als deathratle ook nog een extra kaart geeft. En dan ben ik nog niet eens begonnen over legendarys waarbij je je beeldscherm uit het raam wil gooien :mad:

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vind 't eigenlijk niet zo erg om hier geld aan uit te geven, ik speel het heel vaak en andere spellen kosten ook geld. Ik heb 60 euro uitgegeven aan spellen waar ik 4 keer zo weinig tijd aan heb gespendeerd.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom doet Zoo het zo goed op ranked dan? Kost minder dan 1500 dust om te craften. Hunter deed het vorig seizoen als beste met een budget deck wat maar 1 legendary had. Het is onzin dat je veel geld in moet stoppen om hoog op ladder te kunnen eindigen. Ik weet zeker dat je ieder seizoen mog met budget decks rank legendary hebt kunnen halen.

Ik denk dat ik er na de beta €40 euro in heb zit. Denk voor de beta ook zoiets. Dus is totaal ongeveer €80. In arena heb ik veel packs gewonnen. Meeste runs heb ik sowieso een pack, kaart en meestal 300+ gold. Je kunt dus met arena zonder geld veel kaarten rapen. Duurt alleen even. Daarom heb ik in het begin wat kaarten gescoord om constructed te kunnen spelen. Laatste maanden heb ik niks meer gekocht.

Deel Deze Pagina