Ik heb 2 weken geleden bij bartsmit destiny voor ps4 besteld maar nog geen beta code ontvangen.. Zijn ze toevallig op dat iemand weet? edit: heb de code wel hij stond in de reclame folder
Destiny op last-gen zelfde als current-gen Goed nieuws voor gamers die de overstap naar de current-gen nog niet hebben gemaakt. Destiny zal op last-gen consoles niet onderdoen voor de versies op de nieuwe consoles. "Hopelijk zullen de spelers positief verrast zijn wanneer ze op last-gen spelen," zegt Pete Parsons van Bungie. "Het is hetzelfde spel, dat was heel belangrijk voor ons. Een deel van de enorme en ambitieuze technologie die we hebben opgezet is dat alles op één server gebeurt. We bouwen een wereld en die strekt zich uit naar meerdere platformen." De bètatest van Destiny gaat in juli van start en is beschikbaar voor PlayStation 3 en PlayStation 4. Wanneer de bèta op Xbox start is nog niet bekend.
Ik heb een beta key over voor de PS4. Had hem al en heb nu de game bij bol besteld want ik had daar nog 50,- kadobonnen staan. First come first serve
Blijkbaar was er wat gameplay gepost op Youtube wat nu weer verwijderd is Hier de gifs Spoiler Vids Part1 Part2 Part3 Part4 Part5
Voor de duidelijkheid er is nog niet specifiek een code voor PS of Xbox. Je platform hoef je pas in juli ofzo te kiezen. Dus maakt niet uit voor welke reservering je een code krijgt. Snelste was voor mij bij Bart Smit. Ga naar de game. Klik op reserveren. Typ je naam en email in en wacht een paar dagen.