Nah man, dat niet persé. Maar gewoon een nieuwe roid of F-Zero. Het duurt sowieso altijd al lang genoeg dat die echte knallers van Nintendo komen zoals een nieuwe Zelda etc. Kan leuk zijn Mario Maker, maar ik zit er zelf niet echt op te wachten. Nintendo zou vier onaangekondigde games hebben, dus ben benieuwd naar de rest. Wat AC Unity spul http://wccftech.com/leaked-assassin...game-characters-official-e3-reveal-confirmed/
Report claims Last Guardian cancelled, Sony denies it http://www.vg247.com/2014/06/08/report-claims-last-guardian-cancelled-sony-denies-it/ Morgen bij de show perhaps?
Het is wel wat snel, maar ik hoop met je mee. Als het allemaal toffe nieuwe banen zijn en wat nieuwe characters, zal ik alles gaan halen. Het is weliswaar geen Mario character, maar geef ons Mega Man als character en Diddy Kong ook.
Nintendo heeft nu een console met een goede internet verbinding, beter dan de Wii denk ik. En het zou leuk zijn als ze Mario Kart ook van nieuwe content voor zien, zoals ze hebben gedaan met de Luigi expansion voor New Mario Bros.
Ja dat klopt inderdaad. Ik ben er ook helemaal voor hoor. Hoe meer content voor deze supergame, hoe beter. Denk dat geen fucking hond hier op zit te wachten in elk geval. Ik zelf vond de eerste game gewoon echt niets. Kwam niet eens in de buurt van Smash Bros. Sony moet stoppen met het maken van die copycat games en laat het gewoon aan Nintendo over.
Lol. Game heeft toch ruim over een miljoen verkocht, ik heb de game voor 20 euro aangeschaft toen der tijd, niet hoogstaand maar wel erg leuk.
Gaan we weer hoor. Komt hier altijd een discussie over hoe kut de PU is als er een filmpje van ze gepost wordt?
Dit. Zijn toch gewoon geinige filmpjes. Vind het altijd wel dope om dat slappe geouwehoer te horen van die gasten met beeldmateriaal enzo. Zelfde met GK.
Ik zie ook geen reden om PU of GK af te kraken hoor. We zijn allemaal gamers met allemaal een verschillende smaak. Moet toegeven dat ik PU en GK niet al te serieus neem, maar dat doen ze zelf ook helemaal niet heb ik het idee. Ik vind het leuk dat Nederland ten minste nog zulke bladen en programma's heeft. Echte alternatieven zijn er toch niet (misschien Tweakers ofzo).
Jammere is dat ze allemaal een beetje hetzelfde zijn (minder serieus). Ook Insidegamer tegenwoordig. Tweakers is wel goed maar niet echt per se een gamingsite. Maar de meeste vissen in dezelfde vijver helaas en dat maakt de kwaliteit er niet beter op.