Vreemd, in principe kan je de huidige codes je dus aanmelden voor de beta waarna je later een mail van Bungie zelf krijgt om dus je platform te kiezen.
Ah kan ook. Kan het me niet precies meer herrineren. Maar maakt dus steeds niet uit voor welke versie je reserveert.
Ja toch, dacht al dat ik een beta had. Hoop alleen wel dat ik destijds in januari al de ps4 heb geslecteert en niet de One... Want ik had wel een keuze gemaakt maar welke...
Jammer dat altijd die vids van slechte spelers komen.. Mijn god. Ziet er wel goed uit. Grafisch heeft het een toffe stijl
Lijkt me imo niet een bijzonder spel ofzo. beetje op aliens schieten die droog rond lopen. Misschien heb ik nog niet genoeg gezien....
Dit is ook een public event volgens mij. Die je kan joinen als je wilt. Dan moet je even wat gastjes afhouden. Zal wel door Alpha komen dat die dat alleen doet want anders doe je dat met andere random spelers die in hun eigen wereld ook op die plek het event joinen.
Het kan tof worden, maar ik zie helaas echt niet de zeer goede A.I. uit Bungie's Halo games terug. Ze lijken amper cover te nemen, chargen maar wat op je af enzo. Juist die A.I. had ik verwacht uit de Halo's.
OKE, welke TROEP speel ik DAN! Dan mag ik een spel toch wel niet bijzonder vinden? Wat een gezeik zeg