Hmm als ik je kaarten zo zie twijfel ik aan hoe goed je bent. Waarom ligt Cairne niet op het bord? Je hand is echt gigantisch. Alles wat je wilt hebben zit in je hand...
Enige wat ik je kan vragen is waarom je een Molten en een Mountain Giant draft. I
Wees eens niet koppig en gebruik eens tier lijsten. Op zowel die van Trump als die van antiGrav1 worden die 2 kaarten als terrible omschreven omdat ze gewoon echt verschrikkelijk slecht zijn. Antonidas is redelijk, maar van zijn effect maak je weinig gebruik. Als hij aan het begin van je beurt nog ligt is het feest aangezien je dan 2 Fireballs mag casten. Hij is alleen moeilijk te beschermen. Je hebt geen taunt die je in dezelfde beurt kunt spelen dus die moet er van je beurt ervoor liggen en je hebt meestal geen kleine spells om dezelfde beurt te spelen om een Fireball te trekken.
Maar Cairne, Antonidus, 2 Fireball, 2 Water Elemental. Dat zijn behoorlijke kaarten. Verder is de Acolyte met Hero Power ook heerlijk. Alleen horen een aantal kaarten op tafel te liggen en niet in je hand...en ik snap dat je net 2 kaarten hebt moeten pakken door die Oracle, maar toch.
Heb je een volledige lijst?
Wel grappig dat je altijd zeurt over spelers die zoveel legs in hun deck hebben, maar nu je ze zelf hebt en niet mee wint. Sorry moest er even uit
Hij staat volgens mij niet heel hoog. Zal straks even kijken. Als je geen spells krijgt heb je misschien gelijk, maar als minion heb je vele betere drops. Eigenlijk moet je deze kaart als een spell zien die alleen niet op spell damage reageert. Het is een kaart die ik altijd laat liggen, misschien omdat ik altijd een betere optie gepresenteerd krijgt dan deze.
Klik om te vergroten...