[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de meeste classes wel. Voor Druid zijn er betere picks/drops op dat moment. Voor andere classes is idd een solide keuze.

Nou het is gewoon een trade. Wat je ook aanvalt, of het moet een 0/X zijn, ben je altijd je Wolfrider kwijt. Ook is het geen finishers dus imo een hele slechte kaart in zowel arena als constructed. Als je naar Stonetusk Boar kijkt is dat op zich ook een hele slechte kaart, maar icm met Hunter's Mark is het in veel gevallen een trade.

Wolfrider is ook nog eens 3 mana waarvoor ik echt 50 betere drops kan verzinnen. Dit is 1 van de slechste kaarten in hearthstone. NOOIT meer pakken in arena dus!

Welke had je? Want er zijn genoeg legs waar ik mijn reet nog niet mee af veeg. Daarnaast moet je zo ook weten te gebruiken. Zag laatst een filmpje op YT met fails. Dan zie je gasten een Rag droppen tegen Mages die secrets hebben liggen etc, tja GG. Wel kunnen lachen om dat filmpje :)

Laatst bewerkt: 8 jun 2014
  2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is het niet goed om veel minions te hebben?

3. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Omdat je ook ''teveel' minions kan hebben. :)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zat er onder andere in:
    En daarvoor had ik die legendary die je steeds een fireball geeft

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is hier aan de beurt en hij wint dit ;/, hij gooide een heavy drop waarmee ik mijn 8-8 moest traden en hij deed nog iets

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat dan slecht?

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kies regelmatig een Wolfrider. Het is een 3 mana, 3 damage removal. Niet zo goed als wrath of Icebolt natuurlijk. Maar Wolfrider is prima als je geen goede spells krijgt.

Volgens mij staat Wolfrider ook niet zo laag in de arena draft list die jij gebruikt.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm als ik je kaarten zo zie twijfel ik aan hoe goed je bent. Waarom ligt Cairne niet op het bord? Je hand is echt gigantisch. Alles wat je wilt hebben zit in je hand...

Enige wat ik je kan vragen is waarom je een Molten en een Mountain Giant draft. I
    Wees eens niet koppig en gebruik eens tier lijsten. Op zowel die van Trump als die van antiGrav1 worden die 2 kaarten als terrible omschreven omdat ze gewoon echt verschrikkelijk slecht zijn. Antonidas is redelijk, maar van zijn effect maak je weinig gebruik. Als hij aan het begin van je beurt nog ligt is het feest aangezien je dan 2 Fireballs mag casten. Hij is alleen moeilijk te beschermen. Je hebt geen taunt die je in dezelfde beurt kunt spelen dus die moet er van je beurt ervoor liggen en je hebt meestal geen kleine spells om dezelfde beurt te spelen om een Fireball te trekken.

Maar Cairne, Antonidus, 2 Fireball, 2 Water Elemental. Dat zijn behoorlijke kaarten. Verder is de Acolyte met Hero Power ook heerlijk. Alleen horen een aantal kaarten op tafel te liggen en niet in je hand...en ik snap dat je net 2 kaarten hebt moeten pakken door die Oracle, maar toch.

Heb je een volledige lijst?

Wel grappig dat je altijd zeurt over spelers die zoveel legs in hun deck hebben, maar nu je ze zelf hebt en niet mee wint. Sorry moest er even uit :)

Hij staat volgens mij niet heel hoog. Zal straks even kijken. Als je geen spells krijgt heb je misschien gelijk, maar als minion heb je vele betere drops. Eigenlijk moet je deze kaart als een spell zien die alleen niet op spell damage reageert. Het is een kaart die ik altijd laat liggen, misschien omdat ik altijd een betere optie gepresenteerd krijgt dan deze.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind die mountain giant ook slecht maar ik heb altijd iets van, "het is toch 8/8".. En de reden dat die andere kaarten niet op het bord liggen is omdat die andere speler zo snel removede dat ik ze niet kon spelen.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom denk je dat Cairne zo goed is? En als je denk dat hij veel removal of hex/poly in hadden heeft gooi je juist eerst bait op tafel. Zodat je daarna een 8/8 kunt werpen. Had je de Cairne gespeeld, had hij de deathrattle geprocced en had je de beurt erna een 8/8 liggen en waarschijnlijk een win. Die Cairne was zeker een 2-1 geweest en misschien zelf 3-1. Dat zorgt ook voor voordeel. En in arena hoef je veel minder bang te zijn voor silence.

Het is niet de bedoeling dat zodra je genoeg mana hebt meteen je duurste kaart te gooien. Bekijk de situatie en probeer te denken wat hij in handen kan hebben. Dat kan bv door te kijken of hij nog beurten eindigt met mana open. Als dat ze is weet je dat hij spells vast houdt voor bepaalde situaties in de meeste gevallen. Probeer dus vooruit te denken en te ageren ipv alleen te reageren.

Als een speler een secret heeft liggen probeer dan niet met je sterkste minion aan te vallen of je sterkte te spelen. Gooi dan eerst iets anders neer om die secrets te proccen. Je wilt geen Rag neer gooien om vervolgens een Vaporize of een Mirror Entity te zien. Of met een 8/8 aan te vallen en dan een random target aan te moeten vallen of dat hij terug naar je hand gestuurd wordt voor 2 meer.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met veel legendarys in een "officieel/ goed deck" zullen makkelijk winnen van mensen met geen legendarys in hun deck :) Ik had wat legendarys maarja te weinig synergie tussen de minions oid.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor mij nog een uitdaging, ik heb wel een tijdje gespeeld van "wie het eerst de hoge drop op het bord heeft die heeft de win" maarja als er dan een removal komt ben je ineens fucked :mad:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Probeer de druk op te voeren zodat hij vroeg moet komen met hex/poly/mark etc. Zo zijn straks je kill kaarten veilig.

Net nog een game tegen Miracle. Dan weet ik dat ik minions op het bord moet houden want daar is Miracle zwak tegen. Early pressure. Turn 4 kwam zijn 2e prep al en toen wist ik dat ik gewonnen heb. Turn 5 concede hij al. Weet welke removal er gespeeld gaat worden en onthoud welke kaarten al gespeeld zijn.

Stap af van het feit dat legs god zijn. Toen je Mage speelde heb je waarschijnlijk al je Poly's aan mindere targets verspeeld en ja dan komt er een turn 8 Rag waar je niks meer tegen doet.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    mede dankzij de tips van hier sta ik eindelijk weer eens op 5 wins, 5-2 nu... heerlijk, EINDELIJK :D....... Maarja heb nog veel te leren, net had ik veel geluk met de timing van een aantal units van mij

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer deze week dat ik op 6 wins ben gekomen denk ik _O_
    Iemand nog tips? is deze mana curve gewoon dé manier of kan ik nog dingen anders doen bij een volgende paladin arena?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mana vurve zegt vaker iets over de speelstijl. Aggro, midrange of control. Het zegt in principe hoe snel je deck is. Heb je veel low mana drops dan speel je aggro. Heb je weinig low mana en weer wat meer high mana dan speel je meer control waarmee als je midgame voorbij komt een grote kans hebt om te winnen.

Hier zou ik zeggen dat je te veel 4 mana kaarten hebt. Probleem zal vaak zij. Dat je veel keuze hebt uit turn 4 drops en dat je die kaarten ook beurt 5-6-7-8 gaat spelen omdat je gewoon weinig kaarten in de mana range hebt en dus grote kans hebt dat je veel 4 mana kaarten in je hand hebt. In beurt 8 kun je er pas 2 spelen.

Mana curve wil dus ook zeggen dat je iedere beurt indien nodig de optimale kaart voor die beurt kan spelen. Nu zal je game dus rond/na turn 4 niet echt improven mits je geluk met de draws hebs.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dus was minder 4 kaarten en meer van 3 dan beter?

9-3 gespeeld, verloren van een SHaman met als naam: Random O_O

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    yes, 2420 arcane dust ,welke legendary zal ik halen jongens, wat is nou de grootste killer \o/\o/\o/\o/\o/\o/

(en ja ik weet dat het afhangt van 't deck dat je speelt etc maar toch :+)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina