Uhm uit eigen ervaring aan het begin juist wat bugs gehad heb zelfs toen een paar keer een freeze gehad (nooit daarvoor gehad ook niet op WP7) en alleen met hard-reset kunnen oplossen.
Nu na enkele updates aan 8.1 werkt het perfect eigenlijk, zou nu ook niet meer terug willen naar 8 want het notificatie center is toch wel erg handig, de achtergrond die je kan instellen achter de tiles maakt het net wat spannender vooral door het parallax effect en de derde rij aan tiles waar ik eerst wel echt aan moest wennen omdat alles behoorlijk klein werd zelfs op het 4.7inch scherm van de 920. Maar ik vind het wel een erg goede update en aankomende maand komt Nokia ook nog eens met de Cyan update met nog meer nieuwe features.
Het geheel werkt snappy het wel goed om te zien dat in tegenstelling tot de concurrentie het updaten naar een nieuwe versie van WP het er niet voor zorgt dat de OS laggy of langzaam wordt en dat dit zich blijft voortzetten!
Cortana daar in tegen is echt een gimmick, leuk dat ze het erin hebben gezet maar gebruik het eigenlijk nooit. En nog een erg groot min-punt blijft de super onoverzichtelijke settings lijst... echt daar mogen ze toch echt na al die jaren wel eens goed naar kijken want dit is echt niet normaal hoelang die lijst is. En dat went eerlijk gezegd ook helemaal niet ik zit na al die tijd nog steeds vaak te zoeken naar instellingen.
Edit: bijna 1000 posts weer Tijd voor een nieuw deel!
Laatst bewerkt: 24 jun 2014