Denk dat ze weinig keuze hebben want een two hit kill zou totaal underpowerd zijn denk ik. Is de Riot Shield trouwens een equipement of een secondary wapen?
Lekker je had even niet in de gaten dat er eens langs je stond toen je de trap as kwam. Hij overigens ook niet dat jij naast hem stond
Had ik een paar dagen geleden ook. En daarna word ik nog gesaved van een knife ook haha. http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=46f24872-0cbe-441a-a149-16462a22a7cd
Vandaag ook een aankondiging mbt BF buiten Hardline om. Dus zal wel de releasedate zijn voor Dragons Teeth denk ik. Kan niet iets anders verzinnen.
Wie binnen Dice werkt er eigenlijk aan die Star Wars game? Het team van BF4 of maken die gewoon BF5 en hebben ze een ander team voor SW?
De meeste BF4 gasten zijn nu allemaal wel echt bezig met Star Wars. Zeker nu DICE LA de laatste DLC's doet. Al zullen er heus nog wel genoeg mensen werken aan BF4. Zeker nu met CTE etc. Maar de echte designers zijn nu full time bezig met Star Wars. Maar DICE is echt huge geworden. Er is ook nog een afdeling bezig met ME en helpen ze ook mee met Hardline mbt multiplayer. Ondertussen zullen ze langzaam ook wel bezig zijn met BF5 maar dat zal wel in de begin fase zitten.
De multiplayer van Battlefield in een Star Wars universum: Deze beurs zal het dan wel voornamelijk over Hardline gaan? Al is de Star Wars game wel al aangekondigd...