Ep 9 gezien: Spoiler Toffer in elk geval dan The Battle of Blackwater. Geweldige scenes gezien. Meerdere bekende koppen van de nightwatch dood, plus nog een hoog geplaatst figuur, die kale dikke, die deserteert. Allemaal erg tof. Ygrid ook dood. Was behoorlijk opruimen deze episode. Van alle beruchte Episode 9's, zoals die elk seizoen bekend staat, was dit in mijn beleving de beste.
Vette aflevering weer Spoiler Had niet verwacht dat ze het zouden houden. Het voelt alsof er nog 4 afleveringen moeten komen zoveel losse eindes zijn er nog. Ben benieuwd wat episode 10 brengt
Machtige episode! Spoiler De hele belegering kan zich meten met The Battle for Helms Deep uit LOTR:TT, wat een verschil met de belegering uit seizoen 2 zeg. Ook geweldig dat Neil Marshall hem weer regisseert, toch geen onbekende.
S04E09 The Watchers on the Wall Spoiler Fuuuuck..! Waarom eindigden ze de aflevering hier, ik wil het verder zien! En ahh, Pyp en Grenn dood Edd, you have the Wall
Spoiler Dit was het mooiste stukje uit de aflevering vond ik. Verder wel vette actie maar vind de andere verhaallijnen wel iets bruter. Jon Snow was wel badass
Dit was inderdaad echt een super vet stuk. Spoiler Net als de stukjes met de Mammoet en de gaints. Echter het mooiste moment was toch het weerzien tussen Jon en Ygrid. Ondanks dat dit maar voor korte duur was. Die arme Olly was zo trots op z'n first kill.
Meh vond het niet zo bijzonder. Nooit Castle Black gevonden eigenlijk. Spoiler Giants waren wel het tof maar dat was het imo.
Spoiler Had eigenlijk echt precies hetzelfde. Op de een of andere manier vond ik het ook allemaal niet zo indrukwekkend ofzo. Om het te gaan vergelijken met de battle of Helmsdeep gaat mij ook echt veels te ver. Had echt niet het gevoel dat er 100.000 man voor die muur stonden. 20 man gaan plots die muur beklimmen, klein groepje wildlings bestormen Catsle Black. Tja, was allesbehalve een 300 of Helmsdeep achtige ervaring. Leuke vermakelijke episode, maar volgende week weer terug naar het echte spel om de troon. Snap ook het plan niet van John. Er zouden toch meteen boodschappers naar elke plaatst in de zeven koninkrijken moeten worden gestuurd voor hulp, of in elk geval de ward van het noorden waar onze sadistische vriend de baas is. Eerder wilden bijvoorbeeld de Lannnisters niet op een gerucht materieel sturen, maar nu ze bewijs hebben van een leger voor de muur zou je het toch wel iets serieuser nemen lijkt mij, helemaal de Boltons lijkt mij die er als eerste last van zouden krijgen.
Spoiler Ja precies, vond het niet echt als GoT aanvoelen. Geen moment vond ik het spannend en geen moment had ik twijfel of ze het wel gingen halen. De random stukken waren het leukst. Zoals met die giants en die sweep met dat anker ding en met de kok. Maar de rest meh. Bij Ygritte haar dood had ik ook niks speciaals.
Gerucht over episode 10: Spoiler Lees net dat met episode 10 een enorme cliffhanger word verwacht. Moet je daarna weer een jaar wachten.
Vond het wel een toffe episode, maar van alle episodes 9 wel de minste. Hele Game of Thrones is weinig aan veranderd. Maar qua sensatie en toffe scenes kwamen we niets te kort. Vond het wel lafjes, uiteindelijk was het alsnog 250/300 vs 100 man ofzo.
Spoiler Jon zei dat de aanval alleen maar was om hun verdediging te testen, ze wisten namelijk niet hoeveel man ze hadden.