Kan niet klagen over deze persconferentie van MS, ondanks dat ik de meeste MS exclusives niets aan vind was het puur gefocused op games. Vond best goed.
Het was qua show in ieder geval wel sterk. MS lijkt hun zaakje een beetje op orde te krijgen. Maar persoonlijk deed het me allemaal weinig. Forza Horizon 2 is dik, maar ik ga daar geen console voor kopen, zeker geen Xbox. Buiten dat is Witcher 3 natuurlijk awesome. En Rise of Tomb Raider, shit is aan. Geef me wat meer tombes en de game gaat zo baas worden.
Sony hoeft alleen maar The Last Guardian eindelijk aan te kondigen en ze hebben gewonnen. MS had veel games, maar geen 'wow'-factor.
Meer info over Tomb Raider. Twee games idd. Temple Osiris. 4 Player co-op. http://media.mtvnservices.com/embed/mgid:arc:live:spike.com:64d8ba86-6cac-4baa-9013-318cc5ab810b
Echte gamers show met alleen maar games en een ingetogen Phill. Natuurlijk had ik op meer nieuwe IP´s gehoopt, maar het was een duidelijke message van MS. Als Halo veteraan ben ik heel bij met de Halo remakes en ook wel met Fable.
Sony gaat hier denk ik overheen walsen. Wel respect voor MS dat ze alleen maar met games, games, games kwamen.
Die Jeremy Conrad en Gamespot hebben dus gewoon onzin lopen lullen. Heel jammer. Zou huge geweest zijn als Tomb Raider de grote third party exclusive was geweest. En gewoon geen gameplay van Forza Horizon 2.....jammer. Plenty aan games, maar CGI trailers krijgen je niet hyped.
Shit, Rare is nu echt dood en de karakters mogen bijklussen in de advertenties.. Viva Piñata was de laatste stuiptrekking van een van mijn favoriete gamedevelopers..
“Our digital actors will rival CG quality, and after hearing the cry from our fans loud and clear, we will put the tombs back into Tomb Raider, all in our gritty Survival-Action style.” \o/ Oh en doe Tomb Raider Rises (betere titel ) ook in Egypte!