Veel multiplatform games en CG trailers. Ook Scalebound vond ik niet heel tof eruit zien, viel tegen als ' grote third party exclusive'. MS heeft toch last van gebrek aan first party studios.
Had iemand echt een Rare game verwacht? Afgezien van heel misschien Conker....Conker in Spark telt niet mee. Rare is ongetwijfeld met iets bezig, denk niet dat ze dood zijn.
Goede persconf van MS, maar ondanks dat het lekker veel games was, zat er IMO geen echte exclusive BAM-knaller bij. Beste/interessantste zijn imo Forza Horizon 2 (eindelijk weather en day/night!) en die Platinum game. heb een beetje een dubbel gevoel bij Halo. Ja, het is tof dat ze ook de MP meenemen, maar de MP van Halo 5 alleen een cgi filmpje laten zien? Fuckin' laf. Lachertje van de E3 is nu al Conker in Project Spark....how low can you go?
Rare is al lang Rare niet meer dus wil je eigenlijk nog wel dat ze met iets bezig zijn? Laat hun franchises maar over aan andere developers
Idd waar was de Halo 5 gameplay? Mja fok it, die krijgen we toch pas november 2015 en de eerste singleplayergameplay krijgen we dan met E3 2015
Redelijke show. Weinig eigen titels en weinig echte nieuwe dingen, maar het was beter dan die vorige MS-show De tofste titels zijn allemaal multiplatform. Behalve Crackdown dan. Heel benieuwd naar Sony nu.
Hebben jullie iets met die tijdelijke exclusieve DLC? Totale onzin wat mij betreft, zou mijn keuze niet beïnvloeden. Ik vind framerates/graphics/friendlist dan veel belangrijker.