En net zo matig. Misschien dit jaar een tandje beter. Buiten Forza Horizon 2 is er niets langs gekomen dat mij het komende jaar een Xbox One gaat verkopen. En zelfs daarvan hebben we geen enkele gameplay gezien. Die paar exclusives komen ook pas op z'n minst eind 2015 uit. En voor die third party games zou ik ook een PS4 kunnen kopen.
De reveal was dramatisch, de E3 matig Was toen ook alleen games maar die waren over het algemeen nog minder interessant dan nij deze imo
Tsja dat is persoonlijk. Vorig jaar was het super imo. Na al de jaren Kinect. Was toen echt verfrissend.
Haha, ja dat er een Gears komt weet ik ook wel en logo gezien. Maar ik had gehoopt op Rod met beelden!
Wat voor exclusive content komt er het komende jaar dan uit behalve Forza Horizon en een remake van de Halo games voor gamers (ik heb het dus niet over dingetjes als Spark)?
Uhh Sunset Overdrive en awesome Ori. Laatst nog nieuws geweest met gameplay dat ze op Gamescom zullen zijn en niet E3.
Als MS nou niet gewoon enkele weken vantevoren Forza Horizon 2 aankondigde en Halo 5 dan werd de conference al veel beter gevonden.
Mijn games naast Phantom Dust Games E3 - Xbox - Forza Horizon 2 (Exclusive) - Evolve (This fall) Dragon Age Inquistion (DLC - First on Xbox) - Sunset Overdrive (Exclusive - 28 oktober verkrijgbaar) Disney Fantasia Music Evolved (This Fall) - Dance Central Spotlight (This fall) - Fable Legends (This fall) Beta inschrijving: www.fablelegends.com - Project Spark (Only on Xbox and PC) - Ori and the Blind Forest (This fall) - Halo: The Masterchief collection (November 2014 - Dedicated Servers - 1080p - 4000 gamerscore - Cortana Speed Dating - etc) - Halo 5: Guardians (December 2014 Beta!) Phantom Dust - Tom Clancy's The Division - Scalebound - Crackdown 3 (Exclusive Xbox One) - Maybe Serie - Halo: Nightfall Release: 2015 - Volledige titels - Inside - Rise of the Tomb Raider
Ja, jammer van Gears. Zeker omdat Rod laatst nog actief was, maar aan de andere kant... laat ze maar wachten met een goede game!