Zo, net pas klaar, want ik liep wat achter.
Die Conker, man... Ik schoot uit m'n stoel, blijkt het voor project spark te zijn .
Verder Inside (is een timed exclusive toch?), Ori, Master Chief Collection, Scalebound (platinum exclusive, sick!), Sunset Overdrive en Crackdown zagen er allemaal tof uit en maken me toch wel blij dat ik xbone ook al in huis heb.
De aankondiging voor Rise of the Tomb Raider kreeg ik wel een kippevelletje van. Dat is voor mij de game die ik nog het liefst zou hebben van deze presentatie die we nog niet kenden (Witcher 3 wint dat) Verder de bekende 3rdparty (Division, AC, Witcher, Evolve) games zagen er ook weer prima uit.
Fable viel me tegen, maar dat wist ik al dat dat zo zou zijn. Ik wil geen coop action game. Ik wil gewoon een epic avontuur in m'n eentje.
Haha, die Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha was ook lachen, maar doet me als game vrij weinig.
90 minuten lang alleen maar games gezien. Erg toffe presentatie. Weet niet eens meer precies welke games ik nu nog mis.
8/10
Edit: Oh ja, Phantom dust. Wat was dat? Zag er uit als nog een fighter. Eens even opzoeken
Laatst bewerkt: 9 jun 2014