Ik ben benieuwd of ik er nog een keer ga intrappen. Ik denk het niet. Na het einde van ASIII voelde ik me echt opgelicht. Nog meer dan toen ik op vakantie een keer daadwerkelijk was opgelicht
Ik hoop dat het gevoel van AC II/Brotherhood gewoon weer terug komt, die games waren geweldig. Revelations vond ik zelf ook wel een goede game maar het werd al ietsjes minder, AC III was dan weer een dieptepunt in de serie. Black Flag was top maar had weinig te maken met de vorige delen.
Toch best netjes ... stiekem weer een beetje zin in. Na deel 3 wel weer toe aan een goede AC. Deel 4 nooit aangeraakt, die setting boeide me ook niet.
Eventueel via Gamersyde Ziet er toch inderdaad wel tof uit. Wat meer beweging in personage, bukken, om hoekjes kijken. Nu hopen dat de AI voor sluipen veel beter is en de missies gewoon echt weer om assassinations draaien. Maar goed, Ubisoft is kut en bovendien aan het begin alleen al vertelde ze dat de game vol zat met dingen om te doen, missies en dergelijke. Sure, typische Ubisoft troep opvulling.
Vond het top om te zien, vanavond hopelijk nog meer. Die co op was echt leuk om te zien, met random players wordt het een zooitje maar met een vriend zul je toch wel leuke dingen kunnen doen.
Kan je de game helemaal met twee vingers in je neus uitspelen. Vanavond tijdens Ubi komt die vast wel.
Vond het eerlijk gezegd wel leuk wat ik er van zag. Deel 3 nooit uitgespeeld, volgens mij was ik dus een van de weinige die black flagg echt leuk vond
Hoe smooth hij klom, die verschillende side missies wat je zag echt geweldig. Dan het grafische pracht en al die mensen in de stad.. indrukwekkend.
Ben best onder de indruk van de gameplay footage. Ben ook blij dat de game alleen op de next-gen consoles (en de PC) uitkomt.
Dit ziet er eindelijk uit als een AC game die ik daadwerkelijk zou uitspelen, het sfeertje spreekt mij zoveel meer aan dan de voorgaande gamen. Nu maar zorgen dat het niet te repetitief wordt.