Hmm, raar kreeg bevestiging dat ik in de beta zat en dat ik kon downloaden (geloof ik). Maar zie nog niks op origin erover, ook geen grayed out game icoon ofzo.
De persco van EA aan me voorbij laten gaan om te studeren. Niets gemist zo te zien, Battlefield Hardline en Star Wars, Fifa en Mirrors Edge, interessante games maar totaal niet onverwacht.
Pfft wij hadden echt de meest hilarische stream/skype chat ooit xD We waren echt zo van 'Pfft, deze Golf is zo realistisch weer' En toen ineens boem explosies
Nieuwe IP van Criterion heeft potentie! Verder is Hardline zieker dan ik had gedacht. En Star Wars Battlefront teveel concept helaas! Wanneer zou ie uitkomen? Eind 2015?
Heel slim dat ze eigenlijk Battlefront niet laten zien. Laat die hype maar komen Die game komt er toch wel. Voor de rest een betere E3 dan vorig jaar van Microsoft. EA viel, as usual, weer tegen. Jammer. FIFA 15 ziet er dan weer leuk uit. Wat leuke toevoegingen. Game die me verrast heeft is toch COD Had niet verwacht dat die er zo uit zou zien. Ben heel benieuwd.
Die MUZIEK Edit: maar idd vast ergens in 2018. Had van Halo 2 remake wel nog wat betere graphics verwacht voor de One maar fuck it.
Dan denk ik dat 518 met kinect en titanfall en 1 maand live dus een hele goede deal was 2 weken geleden