Maar de vijanden blijven maar spawnen ik kan ze wel oneindig killen? En ik krijgg niet genoeg tyd r commendcentrum te slopen want dan word ik beschoten
ervaring is dat als je lang genoeg DUP's blijft slopen dat het dan vanzelf ophoudt. Doe ik wel altijd, iedereen afmaken en dan pas die control centre slopen.
Thanks gaat nu al stukken beter... 1e 5-6 x dikke faisl.. nu wel lekker! Op hoeveel % stonden jullie trouwens toen je de game uitgespeeld had?
welke krachten vonden jullie het vetste trouwens? heb net de ''video'' krachten .. maar ben toch een stuk beter met de 2e neon krachten.. kan niet zo goed overweg met die vleugels.. stuurt onhandig en neon is gewoon blitz alle kanten op en killerrrrr
Neon heel prettig tijdens gevechten qua snelheid, Smoke tijdens gevechten voor kracht, Video als je snel een grote afstand in de stad wil overbruggen (aka vliegen). Het melee wapen van Video vind ik echt fucking kut want die is traag als de nete. Concrete gebruik ik eigenlijk nooit. Over het algemeen is Neon het meest veelzijdig, en dus mn favoriet.
Owja, trofeeën. Jaag ik niet meer actief op. Als ik ze heb: leuk. Zal wel ergens op 20% hebben gestaan ofzo.
Ik heb First Light digitaal gepreordered en preloaded. Nog meer mensen die het gaan spelen of is de aandacht voor deze game al weer volledig weg ?