1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2014

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 10 mei 2014.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Lol. Ik vond ze overigens niet veel voor elkaar onderdoen. Wat mij tegenviel is dat we voor het grootste deel "CGI" trailers kregen bij beide shows.
    Sony had voor mij wel de toffere games buiten een paar indies die geshowed werden bij MS.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee Sony heeft voor mij duidelijk de meest interessante games laten zien.. Geen rede om een X1 in huis te halen.. Maar ja het staat er toch al ;)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Of die developer teaser trailers. Laat wat concreets zien 8)
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    GTA V! :cool:
    Voor de rest meeeeh? Ik kan nou niet echt warm lopen van weer Uncharted, vooral na het verschrikkelijke deel drie. LBP 3 is ook, tja, al te veel keer langs geweest. Nu boeien 9 van de 10 games me toch niet meer en ben ik misschien wat zuurder dan de meeste, maar echt veel nieuws is er niet echt aangekondigd. En nieuwe Rainbow Six vertrouw ik niet met Ubisoft. Eigenlijk was alleen de reveal van Tomb Raider echt tof!

    GTA V, Last of Us en afwachten hoe Alien Isolation gaat zijn dit najaar. Daarna lekker wachten op Witcher 3 en MGS V.

    Meh, Batmobile in Arkham Knight ziet er echt uit als een gimmick. Boooooring.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb geloof ik wel een uurtje nodig om me helemaal in te lezen in wat er vanacht allemaal op de E3 is gebeurd :9
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    1-Sony
    2-MS
    3-EA

    Ubisoft heb ik nog niet gezien, die ga ik effe checken, maar tot nu toe dit.

    Bij MS puur games, dat was gewoon top. Maar geen interessante games. Weinig gameplay.
    Bij Sony sterk begin, zakte na een uurtje wat in elkaar, maar de laatste 15 minuten was weer top. Meer gameplay bij Sony ook.



    Grootste lachertje (op een slechte manier) tot nu toe: Conker in Project Sparkle.:lol:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Straks na het werk maar eens de Sony conference kijken. Net op kantoor alvast wel de Uncharted 4 trailer bekeken.. couldn't resist. :cool:
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Net de presentatie van Sony teruggekeken.

    Sony is wederom de winnaar van de E3 (oh wacht, we krijgen Nintendo nog :+).
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Niet met je eens! De games van MS spreken mij toch meer aan (Forza Horizon, Evolve, Dead Rising 3, Halo collectie plus deel 5, Sunset Overdrive). In de lijst van Burnfout staat eigenlijk geen enkele game die mijn interesse heeft gewekt. Uncharted heb ik nooit gespeeld dus daarbij weet ik niet wat ik mis. Naast de exclusives komen er nog games als The Witcher, Mirrors Edge, The Division en nog een paar leuke multiplats. Met deze +/- 10 games kan ik wel weer een jaar vooruit!

    Kortom, ik ben blij dat ik voor de Xbox One heb gekozen in plaats van de PS4. In mijn ogen was het een geslaagde E3 :).
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Deze even op een paar puntjes aangepast/aangevuld;

    Games:

    - Destiny ( 17 juli BETA, 13 juni alpha PS4 excl)
    (Inschrijven voor de Alpha van Destiny via deze link;
    http://playstation.greatnessawaits.com/)
    - The Order 1886
    - Entwined ( nu beschikbaar )
    - Infamous Second Son DLC First Light (stand alone DLC)
    - Little Big Planet 3
    - Bloodborne ( van maker van Demon Souls director Miyazaki, nieuwe IP )
    - Far Cry 4 (als 1 iemand de game heeft, kan de ander in co-op mee doen ZONDER de game te hebben!PS4 excl)
    - Dead Island 2
    - Last of US dungeon en enemies in Diablo 3
    - Beta van Battlefield Hardline
    - Exclusieve characters in Disney Infinity
    - Magicka 2
    - Grim Fandango ( remaster)
    - Let it die ( PS4 exclusive van Suda 51 )
    - Last of US ( 29 juli )
    - Metal Gear Solid 5
    - Grand Theft Auto 5 ( herfst 2014 saves van PS3 EN 360 kun je meenemen op PS4. PS4 excl)
    - Ratchet & Clank (complete remake van de 1ste game ivm aankomende film)


    Free to play: o.a. kingdom under fire, Big Fest, my singing monsters, Planetside 2. Geen Plus nodig.

    Indies:
    Abzu
    No Mans Sky
    Not a Hero
    Bro Force
    Talos
    Devolver
    Hotline Miami 2 Wrong Number

    Hardware/Services:
    Project Morpheus
    Youtube uploading
    VITA TV
    Powers (van de comic van Marvel schrijver Bendis. TV Show, gratis op PS+)


    Vita:
    - Minecraft
    - Borderlands
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is voor mij ook vrij onverwachts dat de PlayStation TV (Vita) naar Europa komt. Iaw PS4 games streamen naar een andere TV en Vita games op je TV spelen. Daarnaast krijgt hij een aantal streaming apps waaronder ongetwijfeld Netflix en Youtbube. Toch erg nice.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    geen verrassingen? GTA zag niemand komen. Grim fandango remake, Bloodborn, die suda51 game, Uncharted 4 (en hoezo is dat doubtful? dan heb je nog nooit een naughty dog vorige gen gezien), Dead Island 2, LBP3. Kortom een hoop meer dan MS had. zag daar werkelijk 0 echte reden om een Xbox one te halen

    kijk de lijst hieronder, hun grootste paradepaard is een remake van 4games... halo 5 wisten we al en kregen we niet te zien, xbone net een jaar uit en al 2 forza games. Sunset overdrive lijkt tony hawk x infamous on crack. Cmon....

     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Straks alles even terug kijken, als ik het zo lees ben ik blij dat ik Sony geskipt heb.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik ben de laatste tijd erg kritisch richting Sony maar als ik de lijsten zo bekijk os het toch Sony met de meeste verrassingen. Dat 'Let it die' van Sudo 51 ziet er trouwens wel heel gewelddadig uit :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Grim Fandango is duidelijk de megaton. _O_
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel tof dat ze hebben laten zien dat the last guardian nog volop in ontwikkeling is.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heel de zaal begin te juichen...maar mij zegt die game me niks.:9


    Heb de link voor aanmelden Alpha van Destiny ook even in het lijstje hierboven bijgevoegd.
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Toen Shu het podium betrad had je al een vermoeden. Toen Miyazaki op het scherm kwam wist je genoeg.

    Van 'de drie' zijn er toch twee getoond (Bloodborne, UC4). Hopen op TLG volgend jaar dan maar weer?
     

Deel Deze Pagina