Haha, ook nog in oktober. Oktober is de fucked up maand van het jaar met games. Hoe awesome Last of Us ook was, dat gaat hem dan niet worden.
Helaas ja, in dat geval zou ik er geen moeite mee hebben om als DLC voor maps te betalen . ---- Overigens, ik zie op Twitter (en in het topic in Xbox-gedeelte) dat de Battlefield Hardline closed beta voor PS4 (en PC) is, op tijd inschrijven. http://www.battlefield.com/hardline/beta
Uncharted zag er goed uit,, ik hoop hier wel snel gameplay beelden van te zien.. Wel denk ik dat Sony zich heeft inhouden met een "what if" plan.
Valt me tegen dat er geen meer exclusives aangekondigd zijn. Het hele najaar inclusief kerst is er geen sony exclusive die de feestdagen de ps4 gaat trekken aangezien the order volgend jaar pas komt.
Nee klopt. Maar Microsoft alleen Halo remake (ja weer) Forza (ja weer, 2 in 1 jaar) en die Infamous on crack game..
Ms conferentie was beter kwa games dan sony dit keer. Sony heeft tot eind dit jaar weinig tot niks. Driveclub, thats it. Ms heeft oa Sunset overdrive. Halo remake collection. Vette nieuwe exclusives van oa Platinum games etc. Waar is The Last Guardian. Wat heeft Sony voor de kerst. Helemaal niks. Gelukkig third party multiplatform games maar daar boost je je console niet mee.
Maar wel weer uitmelkerij... 2 Forza games in een jaar? Sunset ja nieuwe ip, dat is enige wat ik ze ook geef. En waarom geen QB? Dan hadden ze echt een betere show
Nee idd. Echt verbaasd dat er ook helemaal niks komt eind van dit jaar. Planetside 2 misschien? Maar ja dat lijkt wel The Last Guardian te worden en is eigenlijk al een paar jaar op PC.
Bloodborn en een Suda51 game en gameplay van Lbp3, far cry 4, batman, no mans sky en mortal kombat. En grim fandango remake
Niet overdrijven he PS2 is pas vorig jaar aangekondigd. Hell, de PS4 is pas vorig jaar aangekondigd. Vergelijkingen met TLG zijn een tikkeltje vroeg. Hmmm, niet echt spectaculair.
Ja vond ik uiteindelijk ook. Waar waren de Divisions en Watchdogs van dit jaar? De games waar we maanden over na zullen praten
EA was ook erg weak. Alsof ze bang zijn om ook maar iets van een game te laten zien, zelfs niet een cgi trailer oid. Mass Effect, we zijn ermee bezig en een nieuwe ip, maar we laten verder helemaal niks zien. Niet eens een teasertje. Erg jammer, maar aan de andere kant mooi dat ze er wel mee bezig zijn. Maar had wat meer willen zien. Ubisoft, begon heel sterk. Maar daarna kakte het in. Tegenovergestelde wat ze beloofden op het podium. En haal die chick de volgende keer aub weg, geforceerd leuk doen is niet leuk. Ook ubisoft meer van verwacht. Beyond Good and Evil 2? Enige nieuwe was Rainbow Six. Far Cry 4 wordt wel erg vet. Na de gameplay op de sony conferentie gezien te hebben.