Uhm, heb je die tabel gezien met verdeling van de exclusives over alle platforms en editions van WD? Uplay? Downgrade Watch_Dogs? Voor de rest maken ze wel leuke games hoor, maar er zijn echt wel wat puntjes waar Ubi in doordraait.
En die president van Ubi heeft gezegd dat hij nog vaker franchises wil releasen. Beter bedoelt hij dan niet dat we naast AC ook elk jaar een nieuwe Far Cry krijgen bijvoorbeeld, want zo doe je een franchise de das om.
gister gezien...wat een gaaf spel zeg. ook die teksten van die 2 anderen. deze heeft zeker mijn interesse.
niet? oh..heb gister het op E3 gezien, en dacht dat ie daar gespeeld werd. maar buiten dat, is het een mooi spel.
Werd wel gespeeld, maar die teksten die je hoort zijn van de mensen die hem spelen, net als de demo van vorig jaar.
En dit word op de XBOX-One gespeeld? Geloof er geen reet van. Krijg die vervelende Watch-Dogs vibe weer
Hij zal zeker een downgrade krijgen, ze spelen hem in die demo gewoon op dikke pc's , maar ik geloof niet dat hij zo'n downgrade krijgt als WD. Ze stellen hem niet voor niks uit naar (waarschijnlijk ver in) 2015. Ik verwacht dat we toch echt weg geblazen gaan worden door deze game, 't is natuurlijk wel een TC's.
Tja, misschien dat hij pas na de Direct-X update komt natuurlijk. Stond er van te kijken dat daar niks over gemeld werd tijdens de E3. Zal de game in de gaten houden met 'n schuin oog.
De demo van vorig jaar werd live on stage gespeeld op een Ps4, dat kon je toen zien aan de controler. Dus hoop niet dat hij een downgrade krijgt.
Hmmmmm, om de één of andere reden geloof ik dat niet (jammer genoeg), de graphics waren zo verbluffend mooi dat het haast wel high-end pc's geweest moéten zijn.
Poeh. Wat een gaaf spel! Tuurlijk ziet er nu geweldig uit maar het zal er straks wel minder uit zien. Maar buiten dat de gameplay lijkt me al tof. De wapens/gadgets, de manier vd map hoe die ter voorschijn komt en dan die flashback met de metro. Ja deze game spreekt me zeer aan.