Ontwikkelaar: - Uitgever: Ubisoft Genre: FPS Platform(s): Xbox One, Playstation 4, PC Spelers: - Releasedatum: 2015
En wat ziet die game er uberbruut uit zeg!! Terug naar de roots en wat mij betreft topper van de E3 tot nu toe. Als r6 fan zijnde kun je niet blijer worden
Eindelijk een keer een tactische shooter. Ben benieuwd hoe diepgaand het gaat worden. Hopelijk komen er een aantal andere tactische modi en is het niet alleen breach & grab om het maar zo te zeggen.
speelde ze nou tegen een andere groep mensen of tegen AI? Ik heb nooit een RB six gespeeld, maar ik neem aan dat je na 2 a 3 schoten dood gaat, want anders ga je nooit zo voorzichtig spelen zoals in de trailer
Iemand anders die denkt dat deze misschien een mp download game wordt? De naam Siege lijkt me niet toepasselijk voor een game met een campaign plus waarom een MP alpha trailert showen?
Ja maar Siege... en daarmee gaan ze dus eigenlijk de mp shooter concurrentie aan? Weet het niet hoor.
Gruwlijk.. Als de multiplayer net als de originele rainbow six en rainbow six black arrow gaat zijn wordt dit echt een topper
Weet niet precies wat er met de naam is? Als dit de gameplay is dan doen ze wel genoeg anders dan de standaard shooters denk ik.
Dus Patriots is echt bye bye gegaan. Het was te verwachten en het concept was duidelijk te controversieel. Jammer, maar i am not gonna hate. Ze hadden deze kunnen verpesten door hem zoals GR: Future Soldier te maken, ziekelijk casualizen dus, instead gaan ze meer terug naar de roots. Een mix van Raven Shield en SWAT. Hells yeah.
Vinden jullie dit echt goed? Ik heb vroeger enkele Rainbow Six games gespeeld en die campaign missies waren best pittig. Nu zie je hier multiplayer footage met een redelijke domme AI (no way dat dit echte tegenstanders zijn) en wat run & gun footage. Zo gaan ze in het echt niet te werk. Kun je het voorstellen dat je een hostage alleen laat?! En waarom zou een groep bad guys een huis binnenvallen, met speciale apparatuur alles barricaderen? Daar kom je nooit levend uit. Het verhaal moet kloppen. Daarom vind ik het pover. Het zag er echt te scripted uit. Kan ook niet anders met dat einde. Dit vraag ik me ook af. Door de stemmen, de manier waarop ze bewogen, hoe slecht de tegenstander was.
Laten we het hopen. Waarom zijn die tegenstanders dan zo dom? En het kan niet anders dan dat het einde scripted was met zo'n cliffhanger.