1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2014

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 10 mei 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Halo collectie staat nu al op nummer 1 bij Amazon. :+
    Daarnaast is het slim om de beta erbij te stoppen van Halo 5.

    Halo 2 nieuw vs oud btw.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal leuk en aardig maar Grim Fandango is een timed exclusive. Dead Island 2 is gewoon third party, dus dat is net zoals MS die Tomb Raider aankondigde. Met verrassingen bedoel ik geen third party games die ook naar de andere console komt....ik heb het echt over een exclusive. :)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou dan heeft Microsoft het al helemaal af laten weten. Welke exclusives van MS wisten we nou niet dat die kwamen? Bij beide hebben de first party games af laten weten
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Geef je enorm gelijk hoor!

    Voel mij in dit geval aangesproken gezien ik de discussie startte :)

    Vind het een beetje zielig dat vanaf de release van de nextgen veel mensen (ook hier op het forum) lopen te mekkeren over de hoeveelheid Indies die gereleased zijn en worden.. Heck.. Het word zelfs indiestation 4 genoemd.
    Maar als MS of Sony een duizendste remake of deel van een al uitgemolken franchise aankondigt word het toegejuicht etc.

    Zowel MS als Sony spelen gewoon hard op save. Alleen mensen trekken mijn mening niet omdat ze liever een miljardenbedrijf verdedigen.

    Wacht alleen nog op de onderbouwing van Rampage, waarom ik mijn mening door schijn te drukken, en dan sluit ik de discussie.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    The Order 1886 heeft wel wat weg van Resident Evil 4

    En dat is alleen maar goed nieuws.

    Enige minpunt is dat er best wel veel QTEs in de filmpjes zitten die we tot nu toe hebben gezien.

    Voor de rest ziet het er top notch uit.

    The Order is de eerste échte grote titel van Ready at Dawn. Dus ik verwacht er niet al te veel van. Maar tot nu toe ben ik tevreden met wat ik heb gezien.

    The Last of Us en GTA 5 ga ik trouwens nog een keer kopen.

    Ik koop niet zo snel een game voor de 2e keer.

    Maar The Last of Us en GTA 5 zou ik graag op de next-gen consoles willen spelen.

    Ben benieuwd naar de next-gen graphics

    En.........2015 gaat echt een geile gamejaar worden... :9
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Helaas geldt het ontbreken van verrassingen voor beide consoles.
    Al had ik het bij MS meer verwacht dan van Sony.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Phanthom dust & Scalebound :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crackdown
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wel goed benieuwd naar deze titels!!
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ja. Helemaal vergeten. Phantom Dust wisten we toch al? Had n.b al een topic
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toch is het ergens wel vreemd. De consolemarkt schiet qua verkoopaantallen door het plafond. Zelfs de x1 die het slechter doen dan de ps4 verkoopt nog altijd meer dan de 360.

    Iaw de markt is huge. Je zou toch verwachten dat er dan voldoende ruimte zou zijn voor de wat meer unieke, meer risicovolle en/of meer obscure games. Als je er vanuit gaat dat je met een game een bepaald percentage van de gamers bereikt dan zou je juist nu best 'risico's' kunnen nemen.

    Straks thuis direct even de trailers kijken van Azbu, No Man's Sky, Project Beast etc. Want van een nieuwe Halo en Uncharted word ik net zo enthousiast als van een nieuwe Transformers film.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kom op Crackdown was net zo een verrassing als Bloodborne.:+
    Iedereen zag dat al aankomen.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Allemaal haat op Halo, maar ik vind het gewoon vet om weer Halo 2 MP te spelen... zal wel aan mij liggen dan! :p
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we ook niet vergeten dat de E3 nog niet afgelopen is, wie weet worden er nog wel veel meer games aangekondigd.

    O'ja en er was een nieuwe trailer van Killer Instinct, wel leuk dat ze weer trailers uitbrengen met als einde een tease naar hun volgende karakter :D.

    @Lethal,

    Niet alleen jij, de collectie staat nu niet voor niets op n.1 op amazon ;)
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Crackdown staat gepland in 2016 dacht ik?

    Heb het idee dat Microsoft alle kaarten al op tafel heeft gelegd en Sony nog moet beginnen...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat kan je van alles zeggen dan.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah MS heeft sws nog Halo 5 en Gears 4. Van Halo 5 hadden ze iets moeten laten zien

    Als je het gewoon objectief bekijkt is het uitmelkerij.. Zoethouder omdat ze Halo 5 nog niet af hebben
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat het wel meevalt, waarom zou MS al hun kaarten laten zien? Als ze (en Sony ook) dat gingen doen kregen we zo'n EA persconf, met alleen maar dagboeken.

    Rare gaat met een nieuw project bezig en we weten dat er gewerkt wordt aan een Gears.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou nee, want die Scalebound was goed geheim gehouden (dus ja dat is toch wel een verrrassing), Phantom Dust was ook al gelekt.

    @Up
    Inderdaad, MS had gewoon iets van die games moeten laten zien, met alle respect voor Crackdown maar die mag nog niet eens in een zin worden genoemd met een Gears bijvoorbeeld.
    Vorig jaar was Titanfall de grote knal, dit jaar ontbreekt deze simpel gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja is meer een warmhoudertje voor Halo 5. Vond Tomb raider meer uitmelkerij imo.

    Nou nee iedereen wist al dat er een Platinum game ging komen en dat MS een third party exclusive had. Alleen wisten we de naam nog niet.
    Niks is een verassing als je logisch denkt. GTA zagen we ook al aankomen. Je wist dat Sony met Uncharted ging komen en zo kan je bezig blijven.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014

Deel Deze Pagina