Ik vond de gameplay ook best Lame en het spel kon mij ook niet heel lang vasthouden. Was er al snel klaar mee
Combat-gameplay is net zoals bij Elder Scrolls games meer een bijzaak. Het gaat voor mij altijd meer om het exploren, de verhaallijnen en de toffe dialogen bij dit soort games.
Game zag er grafisch goed uit... maar ik denk niet dat ik deze haal. Het pakt me vooralsnog gewoon niet.
Ach ja, de combat is niet voor iedereen weggelegd (niet negatief bedoelt). Ik vind de combat lekker uitdagend en je moet echt plannen (meestal trial and error) met de potions. Heb tW 3 dan ook alvast maar besteld op gog.com
Gameplay bij The Witcher is zeer dik en bied veel mogelijkheden, moet je wel even de tijd nemen om het te leren en snappen.
Ik vond de beelden tijdens MS E3 nou niet extreem fantastisch eruit zien helaas. De gore tijdens combat was wel heel erg vet, maar hoezo die officiele trailer is verschrikkelijk veel mooier? Maar goed, het was geen super kwaliteit video die ik zag. Beter krijgen we die nog.
op wat heb je het zitten kijken dan? niet mooi...ik snap dat nooit. het wordt elke jaar mooier. leg mij eens uit wat er niet mooi aan is...echt..overtuig me.
Wat ze lieten zien bij MS vond ik niet magistraal of wat dan ook. Echter dit [yt]sufwxU_Uaz4[/yt] Is wel mooi, afgezien van de constante screen tearing dan. Toch vind ik DAI fijner ogen, maar dat zijn wel echt PC beelden.
Hoewel DA:I mij best mee valt na het zien van de 10min gameplay op EG, lijken mij de textures daar echt wat groffer, maar is Dragon age wel echt een stuk kleurrijker dan Witcher 3. Combat zal meer variatie hebben kwa classes bij dragon age, maar tegelijk kijk ik erg uit naar de story van witcher 3. Het worden hopelijk allebei top games, want dan heb ik iig een top tijd \o/ Het lijken mij ook de enige echt grote RPGs in de komende 12 maanden, zonde... Hopelijk wordt ook pillar's of eternity (project eternity) een goede RPG.