Wat is mij het meest bijgebleven?
The Division (cinematic trailer)
Wat een prachtige, vol emotie, aangrijpend en pakkende trailer! Het begin is vooral aangrijpend daar er een verhaal vertolkt wordt door timelapse beelden die sprekend zijn.
Tesamen met de perfect gekozen toon van muziek en manier van camerawerk (alsmaar in beweging) creeert Ubisoft met deze trailer een unieke gevoel.
Wow... Wat voelde ik ... Wow, heel krachtig neergezet, ik was er even stil van en het greep me aan.
No Man's Sky
Vanaf de eerste seconden had ik een unieke gevoel waarbij ik prachtige beelden kreeg voorgeschoteld van immense werelden, planeten, fora en fauna.
Tel daarbij op dat elke speler op een eigen planeet begint met ieder zijn eigen, unieke reis en je hebt een spel die oneindig verrassend is zonder boundaries. Wat kijk ik hier erg naar uit. Eindelijk weer is iets origineels.
Ik kan niet wachten om mij volledig te "immersen" in die onbekende werelden en van alles te ontdekken op mijn mega scherm.
Far Cry 4
Deeltje 3 had ik al zoveel plezier mee, ik bedoel wie kan zich niet het eerste moment herinneren dat Skrillex door je speakers trilt terwijl je met een vlammenwerper door de wei loopt? Gruwelijk toch? Alsook met deeltje 4, maar wat uniek voor Sony is, is de mogelijk om een vriend uit te nodigen in je psn lijst en die kan met je meespelen. ZONDER DE GAME TE HEBBEN!!!! Jaja, je leest het goed. ZONDER DE GAME TE HEBBEN TOCH MEE TE KUNNEN SPELEN! Wat de fak! Maaak me gek!!!!!! Zin in!!!!
Laatst bewerkt: 10 jun 2014