Heb onlangs die demo gecheckt op Broer's Xbox One...zag geen blur of wat dan ook. Hoe dan ook echt niets voor mij deze game, my god wat saai.
Ik vind verschil in resolutie extreem moeilijk te zien. Ik zag het verschil tussen BF4 op PS4 en X1 alleen toen ik na maanden op de PS4 gespeeld te hebben en ineens het spel op de X1 ging spelen. 2 uur later zag ik het al niet meer en als ik nu speel zou ik niet kunnen zeggen of het X1 of PS4 is aan de hand van de resolutie.
Kan iemand mij vertellen wat het wezenlijke verschil tussen de ps4 en de xbox one is? Zit er kwa hardware een groot verschil tussen beide consoles? En welk verschil zit er tussen het aanbod aan apps tussen beide consoles? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
http://www.eurogamer.it/articles/20...chi-destiny-a-1080p-e-30fps-su-ps4-e-xbox-one Een paar dagen geleden meldden we al dat de middelen van de Xbox One, eerst gereserveerd voor de Kinect (een goede 10%), werd bevrijd dankzij de komst van de nieuwe SDK en de eerste game die gebruik maken van alle middelen van het systeem zou zijn Destiny. Vandaag werd bevestigd: Bungie heeft geopenbaard aan de microfoons van Spike TV dat de twee versies van de verwachte next-gen MMOG sci-fi hetzelfde zal zijn. Beide zullen draaien op standaardweergave van 1080p met een stevige 30 frames per seconde. Destiny wordt verwacht in september 9 op PS4, PS3, Xbox 360 en Xbox One. ------------------------------------------------------------------------- Blij dat MS SDK beter heeft gemaakt zo zie je maar weer, gelijk de performance van de X1 omhoog.
Klopt, die quote van bovenaan heb ik van Twitter, maar kan de link niet meer vinden. Eurogamer.it heeft vandaag nieuws erop gezet, dat beide 1080p en 30 FPS zullen draaien.
We gaan het zien als de we eventueel de Alpha versie kunnen uitproberen voor de PS4. Ik heb mij daarvoor ingeschreven.
We mogen van uit gaan dat het locked is? Als de frame-rate ieder keer dropt naar 30/25/20 dan is het erg irritant voor een shooter.
Denk dat we nergens van uit mogen gaan. Maar idd met een titel als deze zit je niet op drops te wachten.
Ik zou bij een MMO niet uitgaan van een locked framerate, zal ongetwijfeld variabel zijn als de drops maar niet te erg zijn geeft het niet toch, Halo dropte ook wel eens volgens mij, maar met de feel en het gewicht en tempo van Halo is het lang zo erg niet als bij een shooter met het tempo van bijvoorbeeld Unreal Tournament.
BF dus ook waarschijnlijk gelijk 1080p en 60fps? Man dan hebben ze de Xbox One aardig snel onder de knie gekregen. BF4 was 720p in de online en offline toch? PS4 framerate is nog onduidelijk als ik het zo lees hier http://www.examiner.com/article/destiny-e3-2014-reveal-ps4-resolution-and-frame-rate-discussed