Ik heb het nieuws rond Destiny niet zo gevolgd, maar ik neem aan dat Destiny ook een soort van singleplayer campaign heeft ?
Ik heb me al aangemeld, maar nog niks ontvangen. http://www.giantbomb.com/videos/unfinished-destiny-06-06-2014/2300-8971/ Ziet er trouwens wel goed uit
Ahw! Maar dus eigenlijk gewoon een online coop campaign dus Dat vind ik ook wel vet. Ben alleen niet zo van de versus. En geen maandelijkse kosten neem ik aan ?
Uhh wel. Je kan ook gewoon zelf het verhaal volgen in je eentje of quest doen maar als je wilt kan je dat ook met andere mensen samen doen. Enige wat het anders is is dat je altijd "connected" bent in de wereld. Shared open world noemen ze dat. Dus je kan constant mensen joinen of mensen tegenkomen. Maar alleen als je dat wilt.
Ik las wel dat de MP zal inhouden dat je geraakt wordt en direct dood bent, dat wordt dus een wedstrijdje ‘’wie ziet wie als eerste’’, dat vind ik wel jammer…
Thanks! Erg duidelijk. Klinkt toch wel interessant. Tis voornamelijk PvE dus en niet PvP. Dat laatste heb ik niet zoveel meer mee. En natuurlijk wel gezellig om met wat Xbw-ers rond te struinen