PS4 exclusives in 2013-2014: Knack Killzone Shadow Fall inFamous Driveclub Little Big Planet 3 Ziet er toch best netjes uit imo. Alleen jammer dat de eerste 3 games iets zijn tegengevallen.
Ik vond killzone heel vet, infamous ook (moest bij infamous eerst ff inkomen maar daarna superrr vet) Knack lijkt me leuke game voor zacht prijshe 15-20 Wanneer komt little big 3 uit?
Ziet er nice uit, maar bij de beschrijving van de game hoopte ik eerder op een Endless Ocean achtige game. Nu weet ik niet of ik teleurgesteld moet zijn of moet uitkijken naar de game. Conflicterende gevoelens, noooh!
2 van de 5 boeien me maar een beetje, en die twee vielen nogal tegen ook Al met al vind ik t qua excluisives maar 3 keer niks op de ps4 tot nu toe Planetside 2 laat ook maar eindeloos op zich wachten
Check die screens man. http://www.famitsu.com/images/000/054/919/5397bbe9d55c8.html Had liever die andere game gehad
Dus? Kan je toch nog niet zeggen dat het 'fucking gaar is'. Het spreekt jouw misschien minder aan of je vindt het zonde dat de game zo veranderd is. Oke, dat kan. Je weet alleen niet wat Let it die nou precies gaat worden. Afwachten maar
[yt]Nv5SEynpCWQ[/yt] Iemand deze al gespeeld? Staat sinds kort op de MP voor maar 8 euro. Misschien's voor een brak zondagmiddagje