Tomb Raider is de betere game, maar zijn totaal verschillend en dus opzich wel moeilijk vergelijkbaar. Thief is gewoon apart, als stealth je ding is moet je de game gewoon spelen. Technisch niet altijd super, maar voor mij geen reden om niet verder te spelen.
Spoiler ok hoop dat iemand me kan helpen. Moet Basso in chapter 4 redden. Maar word dus onmiddelijk door die smoke gekilld,voordat ik ook maar de kans heb die deur te picklocken. Ohja speel btw met custom settings dat ik dus geen schade mag oplopen.
Gisteren de story uitgespeeld. Op master en no kills en knockouts, Door dat laaste waren de laatste chapters echt erg pittig op sommige punten. Helemaal als je dan ook nog een sprobeert te gaan voor undetected. Dat is me op de laatste twee chapters niet gelukt. Chapter 5 is btw echt super sfeervol en creepy! Tig keer creepier dan Outlast! Al met al genoren van de playthrough. Wilde eerst in deze playthrough ook alle sidemissions enzo gaan doen, maar daar ben ik mee gestopt. Sommige sidemissions zijn namelijk echt niet te doen zonder knockouts. En ik ga niet voor een custom 700+ moelijkheidsgraad in de tweede playthrough. Dan moet ik teveel disablen en ik wil de 2e playthrough juist zo versatile mogelijk kunnen spellen, takedowns doen, knockouts, alle pijlen gebruiken, de environmental traps gebruiken, etc. Dus ik ga gewoon weer op Master voor de 2e en dan zoveel mogelijk doen. Het feit dat ik een tweede playthrough ga doen zegt genoeg over de game; op master is het echt een heerlijke game, ondanks alle technische mankementjes. Ik vind de reviews dan ook te laag, die leggen teveel de nadruk op de mankementjes. Thief is gewoon een pittige sfeervolle game, met mooie levels (met plenty variatie in routes), en genoeg te ontdekken! Minimaal een 8 wat mij betreft ...
Met de tweede playthrough bezig ... Damn, wat een verschil als je wel knockouts/takedowns mag doen. Echt velen malen makkelijker, zelfs op master! Kills probeer ik zo min mogelijk/niet te maken ...
je hebt hem al uit ik vind hem op normaal al moeilijk en zit pas aan chapter 3 vind het wel ook een goede game! ik heb het meeste problemen met mezelf, ben nogal voor aanvallen is de beste verdediging, dus is deze game een hele uitdaging voor mij, als ik 2uur na elkaar heb ik al een half pakje sigaretten op
Ik heb de storyline ook al klaar! Was bazig! Niet al te moeilijk, maar wat Gakkie zegt klopt wel. Zoveel meer vrijheid nu je ze ook gewoon neer kan meppen!
Begin al meer in de game te komen.. Het is geen topper maar de lage cijfers vind ik niet geheel terecht.. Ik vind het een goed spel
Inderdaad! Spel zelf is prima. Technisch had het allemaal wat beter gekund. Maar gameplay is ook te traag denk ik voor de huidige gamers ...
Trage gameplay is imo juist een plus.. Lekker je tijd nemen om alles zo vlekkeloos mogelijk te fixen.. Dishonored was naar mijn idee nog langzamer..
Vind ik ook een plus hoor. Hou van dit soort stealth play. Dishonred vond ik juist sneller gaan, terwijl ik daar ook no kills heb gedaan....
Kan iemand mij een link geven waar ik chapter 3 / het bordeel kan vinden? Ik kan t nergens vinden... *gevonden
Staat toch gewoon op je map? Volgens mij kom je er vanaf het plein waar ook je hideout is.. Als je voor de toren staat rechts achterin. Correct me if i am wrong
Uitgespeeld, twee playthroughs. PT1 op master en gegaan voor no kills, no knockouts. Me in deze PT beperkt tot de chapters, omdat alle loot, alles exploren, etc soms gewoon onmogelijk was met deze settings. PT2 weer op master maar dan zonder beperkingen, dus alle arrows gebruiken, knockouts, kills, etc. Maar ook alle collectibles, etc. Miste aan het eind van de PT slechts 4 collectibles. Twee zaten in 1 chapter (4) en die heb ik nogmaals gedaan. En ik miste er twee in de City. Niet slecht vond ik zelf. Helaas niet alle secret areas, maar die ga ik niet met een guide nalopen. Al met al een leuke stealthgame, MITS je en van de langzame gameplay houdt en je voorbij de technische beperkingen kunt kijken/spelen. Moet zeggen dat met name de vele (en ook nog eens lange) laadschermen, me na twee PTs wel een beetje de strot uit kwamen Hij mag op de bazar!
kan ik mensen uitschakelen met pijlen?? Vuur arrow geprobeerd, maar stunt volgens mij alleen.... nog tips voor dit spel? qua opties en dergelijke?