Iedereen die zich optijd aanmeld zit er volgens mij gewoon bij, mails zullen vannacht/morgen wel verstuurd worden.
Apart. Ik zie hier gewoon gewone MP gameplay. De health bar bovenaan vult ook weer gewoon bij na een paar seconden.
Ik heb het nooit zo in de gaten gehouden. En als het alleen maar online is, dan pass ik deze game. Wil wel degelijk SP kunnen spelen.
Dat zou mij echt niets boeien. Betá is een ander verhaal, dat zie je veel meer van het eindresultaat. Bungie blijft toch een beetje een Xbox legend, maar wie de Betá of Alpha test maakt mij weinig uit. Betá zou leuk zijn voor de Xbox, als die nog komt. Alpha is allemaal zover weg nog van het eindresultaat. Bij Betá leer je als developer ook veel beter wat je nog moet doen om het eindresultaat te halen, zo ware mijn ervaring met 2 betás met de grootste MMORPG die er nog steeds is. Aan het einde van zo'n beta heb je vaak al 80 tot 90% van wat je als kwaliteit en kwantiteit van een game mag verwachten. Die procenten zijn wel een schatting van mijn kant, maar een goede beta updaten ze om de haverklap met de feedback van de spelers, zodat je bijna aan het einde van een beta periode uit zou moeten komen op mijn schatting. De rest gebeurt dan in de periode tussen het sluiten van de beta en de release, iets waar ze nog wel even de tijd voor hebben. Om die reden zou ik ook al helemaal niets van een beta willen zien, maar een uitgebreide video review zonder teveel gelul, met beelden van het eindresultaat. Wie of wat maakt mij dan weinig uit, beide consoles ontlopen elkaar niet zoveel, op moment althans.
Beta boeit je, maar Alpha niet. Dat is logisch... Je hebt je er duidelijk vrij weinig in verdiept, want we krijgen in juli ook een Beta.
Dat van die Beta in juli heb ik inmiddels ook gelezen. Wat betreft Alpha en Beta: Het maakt toch geen zak uit wie hem krijgt of niet, als het eindresultaat er maar is. Wat betreft Beta: Wil hem misschien zelf nog wel spelen, daarom is dat voor mij een ander verhaal. Ik was dat er even vergeten bij te zetten. Ik weet alleen nog niet of je ook nog ergens voor beta op kunt geven, of dat je een bepaalde game moest kopen voor toegang. Dat wat ik van de beta zelf las was slechts een paar zinnen, geen heel verhaal.